Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Kirjoitukset täyttyvät

#25911 Ennakoitu kehityssuunta

13.12.2013 15:53

Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
16. Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
17. Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi. (Johanneksen ilmestys 22)

Vastaukset


Vieras

#25913 Profeetta Jouko Pihon profetioita

2013-12-13 16:45:16

#53911: Profetiat täyttyvät - Profeetta kertoo

 

Aidon Profetian tarjoaa Profeetta Jouko Piho:

 

"Nyt kun juutalaiset (tarkoitan sanalla kaikkia israelilaisten 12 heimoa) ovat tulleet ja tulevat koko ajan takaisin omaan maahansa Raamatun profetioiden mukaisesti, niin alkaa olla korkea aika, että paikan lailliset omistajat, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläiset, joille Jumala lupasi koko Israelin alueen Egyptin purosta Eufratiin saakka ikuiseksi perintömaaksi, alkavat toimia omistajan elkein suostumatta paljon myöhemmin tulleiden valloittajien ja vieraan, Jahvelle vihamielisen uskonnon edustajien väärien väitteiden edessä alistumiseen.

Sitähän islamin jumala, Allah eli Şaatana juuri haluaa: alistaa kaikki kansat ja ihmiset valtansa alle."