Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#19978 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

03.09.2013 13:30

#19963: Eldorado - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

 

Paavali kyllä sanoo,  millaisia kaikenlaisia kristittyjä tulee hänen jälkeensä olemaan, -   julmia susia,  jotka eivät laumaa säästä.   Siksikin   s a n a n   luotilankaa aina tarvitaan!

Mätien hedelmien juuresta löytyy syy,  voisi näin yksikantaan lausua yhteensä kaikista ilmiöistä.  Jos,  vaikkei tee mieli aina katolista kirkkoa osoitella,  niin sen rankat jutut historian kulussa nousevat aina jostakin:

Kuinka se olisi voinut pysyä lähimainkaan oikeassa kurssissa,  kun  kaikki perusteellisimmatkin asiat olivat aivan pielessä:

Kuka oli katolisen  kirkon pää - Paavi,  Kristuksen sijainen -   siis kenen sijainen?  -  Kristuksen/Jumalan    
Eihän tarvita edes Marian palvontaa tai anekauppaa,    kun Kristus,  Herra ja Mestari  ei omassa ruumiissaan ole pää.  Silloin Pää  on jossain muualla.  Ja kuka on pään paikalla? 

Raamatun sana on yksiselitteinen:  Isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä,   vaan yksi on teidän Isänne,  ja te olette kaikki veljiä.  Tämä kaikki löytyy sanasta,   Sen lukeminen oli kiellettyä maallikolle! ja papit höpöttivät latinaa. 
Tällaiset tarkoitusperät eivät ainakaan Jumalan valtakuntaa palvelleet,
ketä sitten.

Siinäpä se.  Vaino ei tapa seurakuntaa,  niinkuin alkusrk:ssa,   ja aina,  on nähty.
Siksi se joka vihaa Kristusta,  hiipii muurin alta sisälle,  ja tekee tihutyönsä  tuhansin tavoin heti,   jos luotilanka puuttuu.  



Vastaukset


Vieras

#19985 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-09-03 14:11:36

#19978: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

 

Vielätul mieleen yks sanan tärkii kohta:




.                    Alussa oli s a n a,               ja          sana oli Jumala          ( Johanneksen evankeliumin alku.)


.                                                     ja   sana vietiin pois!  (katolisesta kirkosta)

.                    Kuinka       sana     olisi voinut vaikuttaa hedelmää:  uskoa,   rakkautta,    totuutta?  kun sitä ei ollut!