Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

vieras

#19536 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taas pari aivan urpoa kommenttia !

27.08.2013 12:35

#19532: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taas pari aivan urpoa kommenttia ! Tunnesisältö ihmissuhteissa   on erittäin voimakas tekijä.  Sitä ulkopuoliset eivät saata aavistaa.  Sehän on hyvin intiimi jokaiselle ihmiselle.

Pitää aloittaa täältä alusta alkaen. Avioliitto/lainsäädäntö on tarkoitettu naisen ja miehen väliseksi julkiseksi liitoksi. Se loukkaa meitä ja minua syvästi, kun ne joille se ei kuulu ollenkaan tulevat puuttumaan toisten asioihin. Avioliittolakia ei pidä muuttaa.

Vastaukset

tuttu
Vieras

#19538 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taas pari aivan urpoa kommenttia !

2013-08-27 12:50:37

#19536: vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taas pari aivan urpoa kommenttia !

Avioliitto/lainsäädäntö on tarkoitettu naisen ja miehen väliseksi julkiseksi liitoksi. Se loukkaa meitä ja minua syvästi, kun ne joille se ei kuulu ollenkaan tulevat puuttumaan toisten asioihin. Avioliittolakia ei pidä muuttaa.

 

Alusta pitää tosiaan alkaa - jälleen kerran. Avioliittolainsäädäntö sanelee avioliiton määritelmä, et sinä eikä kukaan muukaan Jeesuksella ratsastava aasi. Tasa-arvoinen avioliittolaki on voimassa mm. muissa Pohjoismaissa, Ranskassa, Espanjassa, Kanadassa, Uruguayssa ja Uudessa-Seelannissa. Suomen avioliittolainsäädäntö uudistuu lähiaikoina.

 

 

 

 

 

 

Nykyisen avioliittolain puolesta

#19543 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taas pari aivan urpoa kommenttia !

2013-08-27 15:50:56

#19536: vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taas pari aivan urpoa kommenttia ! 

"Pitää aloittaa täältä alusta alkaen. Avioliitto/lainsäädäntö on tarkoitettu naisen ja miehen väliseksi julkiseksi liitoksi. Se loukkaa meitä ja minua syvästi, kun ne joille se ei kuulu ollenkaan tulevat puuttumaan toisten asioihin. Avioliittolakia ei pidä muuttaa.

Samaa mieltä!

Nykyinen tasa-arvoinen avioliittolaki on tarkoitettu naisen ja miehen väliseksi julkiseksi liitoksi. Se on jokaiselle naiselle ja miehelle tasa-arvoinen. Nykyistä avioliittolakia ei missään nimessä saa muuttaa miksikään muuksi kuin miksi se on tarkoitettu.