Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#19529 Re:

27.08.2013 10:02

#19523: -

 

 

Entäpä jos toisten halveksintaan taipuvaiset voisivat harjoittaa vapaasti taipumuksiaan tai lähimmäisten syrjimiseen taipuvainen? Lista jatkuu, mutta huomaammme, miten kaukasi ollaan menty Raamatun ilmoituksesta.

Johanneksen evankeliumi:
17:14 Minä olen antanut sanasi, ja maailma vihaa meitä, koska he eivät ole maailmasta, niinkuin et sinäkään maailmasta ole.
Matteuksen evankeliumi:
24:12 Ja sentähden, että laillisuus pääsee valtaan, lämpenee useimpien rakkaus
2.Timoteuksen kirje:
4:3 Sillä tulee aika, jolloin me emme siedä tervettä oppia, vaan omien halujemme mukaan korvasyyhyyssä haalimme itsellemme opettajia

 

 

Vastaukset


Vieras

#19546 Homoraamatusta?

2013-08-27 16:19:34

#19529: - Re:

 

Eksytystä l. Valhetta:

"Johanneksen evankeliumi:
17:14  Minä olen antanut sanasi, ja maailma vihaa meitä, koska he  eivät ole maailmasta, niinkuin et sinäkään maailmasta ole.
Matteuksen evankeliumi:
24:12 Ja sentähden, että laillisuus pääsee valtaan, lämpenee useimpien rakkaus
2.Timoteuksen kirje:
4:3  Sillä tulee aika, jolloin me emme siedä tervettä oppia, vaan omien halujemme mukaan korvasyyhyyssä haalimme itsellemme opettajia"

 

Homoraamattuako, vai itsekö kehittelit?

Mitä tunsit, kun "tahdoit" tämän lähettää?

 

vieras

#19559 Re: Re:

2013-08-28 06:02:55

#19529: - Re: Matteuksen evankeliumi:
24:12 Ja sentähden, että laillisuus pääsee valtaan, lämpenee useimpien rakkaus. Väärin! Asia on toisinpäin!

Raamatussahan on toisinpäin asia, kun laittomuus pääsee valtaa, niin kylmenee monien rakkaus. Raamatussa kerrotaan LAITTOMYYDESTA. Olisi kiva, kun jollakin olisi aikaa kertoa tästä laittomuudesta ja laittomien valtaan pääsystä paremmin. Homot yrittävät ensin (asioita vääristellen) laittomyyden keinoin päästä osalliseksi avioliittolainsäädännön piiriin. Miksi homojen pitää aina kaikia asioita vääristellä? Missä se rehellisyys on? Onko homojen rakkaus sitten kylmentynyttä rakkautta toisia ihmisiä kohtaan?