Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Puuta ovat miehet nyt, ja laivat, ne on rautaa, hiiohoi,hiiohoi!

#19193 Re: Törmäyskurssi väistämätön...

19.08.2013 14:30

#19181: res.matr. - Törmäyskurssi väistämätön...

Vaikutat keskimääräistä älykkäämmältä homolta,itse olen keskimäär. älykkäämpi heteromies.En näe mitään syytä muuttaa avioliittolakia, koska jos mainitsen olevani avioliitossa, joutuisin aina selittämään olevani naisen kanssa avioliitossa. Se olisi itsestäänselvyyden kertomista, koska avioliitto on tarkoitettu vain miehen ja naisen väliseksi. Ruuvi ja mutteri kuuluvat yhteen,niiden avulla kappaleet pysyvät tiukasti yhdessä.

Mutta miten kaksi ruuvia tai kaksi mutteria olisivat yhdessä, tuntuu aivan luonnottomalta jo pelkkänä ajatuksenakin. Kuitenkin Jumalan armon avulla homoudesta voi vapautua, ilman minkäänlaista "puoskarointia".

Vastaukset

Vieras

#19194 Re: Re: Törmäyskurssi väistämätön...

2013-08-19 14:40:43

#19193: Puuta ovat miehet nyt, ja laivat, ne on rautaa, hiiohoi,hiiohoi! - Re: Törmäyskurssi väistämätön...

En nyt haluaisi tuota älykkyyttäsi epäillä, mutta viestissäsi annat sen kyllä loistaa totaalisella poissaolollaan!

Se, että joutuisit selittelemään, kuulosta ennemminkin piilotetulta homopelolta. Miltä toisaalta kuulostaisi se, että kukaan ei olisi edes kiinnostunut puolisosi sukupuolesta?

Ruuvit ja mutterit saat pitää pakissasi. Lainsäädännöllä ei parisuhteiden variaatiota rajoittaa vain sen takia, että muut vaihtoehdot eivät pieneen pääparkaasi mahdu. Jos olet huolissasi "perheen perustamisen perustarkoituksen" toteutumisesta lajin säilymisen kannalta, voin lohduttaa: Homot eivät tästä eteenkäänpäin lisäänny yhtään sen vähempää kuin ennenkään.

Vieras

#19195 Re: Re: Törmäyskurssi väistämätön...

2013-08-19 14:59:42

#19193: Puuta ovat miehet nyt, ja laivat, ne on rautaa, hiiohoi,hiiohoi! - Re: Törmäyskurssi väistämätön...

koska jos mainitsen olevani avioliitossa, joutuisin aina selittämään olevani naisen kanssa avioliitossa.

Persujen nerokas helluntailaiskansanedustaja Mika Niikko on usein käyttänyt juuri tuota perustelua. Epäselväksi jää, miksi hänen tai sinun pitäisi selittää, että oma aviopuoliso on nainen. Oletko epävarma seksuaalisesta suuntautumisestasi vai mistä moinen neuroottinen pakkomielle?

Vieras

#19218 Re: Re: Törmäyskurssi väistämätön...

2013-08-19 17:37:11

Kiitti hyvästä ja rakentavasta kannanotostasi. Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Minusta oli tärkeää, että ilmaisit kannanottosi tähän asiaan.

Avioliittolakia olisi mieletöntä mennä muuttamaan. Jos tämä olisikin vain järjen asia, luulen, että olisimme kaikki samaa mieltä: avioliittolakia ei kannata huonontaa. Järjen lisäksi tässä on muutakin "pelissä"...