Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Signal

#18623 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivi on taas puhunut

07.08.2013 10:56

#18568: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivi on taas puhunut

Maailmassa elävät pilkkaavat Jalovaaraa ja useimmiten uskikset uskovat hänen julistukseensa. Asia ei ole niin mustavalkoinen, ajat muuttuvat. Monet julistajat ovat lähteneet liikkeelle oikein, mutta monen puhujan 'isäntä' myös vaihtuu matkan varrella, ikävä kyllä. Pyhä Henki ei enää nykyisin tunnista Jalovaaran puheita, vaikka vielä joku vuosi sitten tunnistikin. Sama ongelma on eräällä toisellakin Pirkolla, hän erehtyi ottamaan vastaan automaattikirjoitusta, eikä ymmärtänyt mistä lähteestä se tuli.

Olimme ihmetelleet jo jonkin aikaa, miten pitkään Herra katsoo heidän 'minä minä' julistustaan ja rahankeruutaan. Kokouksissaan he aina haluavat tuoda esille, miten juuri heidän kokouksissaan joku oli 'parantunut,' miten tämä soitti juuri hänelle ja miten... juuri julistaja on näiden todistusten keskipisteessä, vaikka Jeesuskin toki mainitaan.

Jeesus itse ei pitänyt koskaan lavashowta, ei hyppyyttänyt parannettuja, eikä rahastanut yleisöään. Yleensä kun Jeesus paransi, hän sanoi vain, älä puhu tästä muille vaan mene kotiisi ja kiitä Jumalaa. Nykyisin nämä kirjamyyjät, nämä 'parantajat' puhuvat omiaan, eikä niissä kukaan parane, ei ainakaan Pyhän Hengen voimasta vaan eksytyksen voimasta.

Tämä ei tarkoita lainkaan sitä, etteikö Pyhä Henki parantaisi, mutta tässä ajassa on vain niin paljon lustetta joka äkkiä katsoen näyttää nisulta.

Vastaukset


Vieras

#18624 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivi on taas puhunut

2013-08-07 11:05:57

#18623: Signal - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivi on taas puhunutMaailmassa elävät pilkkaavat Jalovaaraa ja useimmiten uskikset uskovat hänen julistukseensa.

 

No jopas! Elätkö sinä ja manaaja Jalovaara ulkoavaruudessa vain missä?

 

 

 

 

 


Vieras

#18625 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivi on taas puhunut

2013-08-07 12:25:33

#18623: Signal - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivi on taas puhunut

Manipulaatioympäristö saa kummallista aikaiseksi, surullista.