Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#17233 Re: Kiitos, ministeri Räsänen

14.07.2013 08:09

#17221: Eropiikki - Kiitos, ministeri Räsänen

Oma mielipiteeni tästä asiasta menee jokseenkin näin: Kiitos Päiville siitä, että hän kertoi oman kantansa. Olen hänen kanssaan täysin samaa mieltä. Vaikka en ole itse pappi tai korkeasti koulutettu, tiedän kuitenkin, että pappien pitäisi kertoa Jeesuksesta Kristuksesta. Nyt kun o s a  papeista ei näin enää tee (esim. ev.lut. kirkon luopuminen oikeasta opista), se maksaa jotakin. Ev.lut. kirkon kohdalla se maksaa mielestäni juuri tällaisen eropiikin kirkosta. Kirkko on tallustanut jo liian kauan väärään suuntaan ja suuntaa korjaamatta matka vain jatkuu. Jos papit eivät hoida heille uskottua tehtävää kunniallisesti; (kivet huutavat). Ellei Jumalan sanan totuus tule julki papin suusta, tulee se sitten vaikka Päivin sanomana.

Koen erittäin suurena ongelmana Suomessa puoluepolitiikan. Muut puolueet hyökkäävät kuin shakaalilauma mistään mitään välittämättä. Asiallinen keskustelu on mahdotonta kun itse asia sotketaan täysin ja lisäksi vielä puhutaan asian vierestä ja siihen liitetään itse asiaan kuulumattomia asioita. Esimerkiksi sanomalehdet kirjoittavat ihan miten sattuu. Kysyn vaan ammattitaidon perään... Tämä Räsänen-keskustelu oli jälleen hyvä esimerkki tästä. Kiitos Päivi Räsänen.

Vastaukset


Vieras

#17235 Re: Re: Kiitos, ministeri Räsänen

2013-07-14 09:03:03

#17233: - Re: Kiitos, ministeri Räsänen

poliisiasioista vastaava ministeri väittää, ettei kristittyjen tarvitse noudattaa suomalaista lainsäädäntöä, vaan raamatun määräyksiä.tottahan toki silloin muslimit voivat totella koraania ja buddhalaiset omia määräyksiään. eduskunnan säätämät lait sitovat vain uskonnottomia. toivottavasti räsänen tajuaa jättää poliittisen uransa.