Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#17228 Re: Re: Re: Re: Re:

14.07.2013 06:53

#17226: - Re: Re: Re: Re:

 

Hyvää Pyhäpäivää!  Radio 1 lähettää tänään perinteisen Kaustisen Messun kansanmusiikkijuhlilta klo 10

Kiva lukea noita Fundiksen kirjoituksia,  koska niissä on yleensä asiaa,  sehän se juuri tekeekin kirjoituksen mielenkiintoiseksi,  oli sitten puolesta tai vastaan.  Kun itse napsautin tuon  Prisoners    Alertin      kohdan  auki. Tuntui niin valtavan hyvältä alkaa rukoilla tämän iranilaisen puolesta.  Kuinkahan voisi saada tästä jatkumon tämän adressin jälkeenkin. Ja taakka näiden lähimmäisten puolesta ei ollenkaan sillä tavalla paina,  kuin yksin sitä kantaen!
Se  yhteys sinne syntyi heti.   Voitaisko ottaa näitä vainottuja rukoiltaviksi tänne, pliis?  

Muuten kysyn vielä fund,  että entäs tuo Raamattu,  uskonkirjat,  mihin saa vertailuun suom. engl, ja mitä saakaan.  Onko siinä sellaisia käännöksiä,  joista sulla on tuntuma?   Toimiihan tämä bible org nyt kyllä siinä virassa. Mahtaako verxyl olla 
ehtinyt heinäseipäittensä kanssa keskittyä siihen.



Vastaukset

veryxyl

#17247 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-07-14 13:06:30

#17228: - Re: Re: Re: Re: Re:

No hei vaan! Minähän upposin bible.orgin maailmaan aluksi ihan tyystin ohjeita seuratten, niin että tuli tutuksi. Sitten tallensin sen ohjesivun koneelle myös vaikka taitaa nuo suljetutkin adressit säilyä luettavana.

Nämä 'heinätyöt' olivat eilinen nokkosten kuivaaminen talven varalle, vahvistukseksi. Suosittelen muillekin jos on mahdollisuuksia keräämiseen. Sitä voi kuivata sekä pakastaa. Muistin virkistykseksi Wikipediasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nokkonen

Päivi Räsäsen puheesta minäkin olen kiitollinen, on aika puolustaa häntä päinvastoin kuin viimepäivien suosituimmassa adressissa. Vainoista täällä on puhuttu ja se on tärkeää muistaa heitä, myös Päiviä!
Olikohan perjantai aamutv:ssä, kun peräänkuulutettiin piispojen ja pappien kannanottoja kirkon nykytilanteesta.
Niitä odotellessa...Jumala on rakkaus...rakkaus ei ole Jumala...
Kommentissa #17242 on hyvä linkki...



fundis

#17277 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-07-15 11:04:05

#17228: - Re: Re: Re: Re: Re:

Vahingossa meinasin unohtaa vastata... Kiitos kommentista :)  Olen käyttänyt näitä kysymiäsi niin harvoin, että en osaa mitään erityistä niistä sanoa. Niinkuin mainitsit bible.org toimii tarpeeksi hyvin vertailuissa ja on helppo käyttää, kun saman jakeen saa heti näkyville useana versiona. Paperisena minulla on vain King James Trion lisäksi, tai no yksi ortodoksi-Raamattukin on engl.kielisenä, mutta en sitä juurikaan hyödynnä, en oikein taida luottaa siihen... samoin UT Aapeli Saarisalon kääntämänä.

Siunausta!