Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Tellervo Nyberg
Vieras

26.06.2013 07:23

Raamattu sanoo selvästi että avioliitto on ainoastaan naisen ja miehen välinen liitto!
Kun ruvetaan vihkimään kaksi naista tai kaksi miestä yhteen, niin noustaan kapinaan Kaikkivaltiasta Jumalaa vastaan.
Kun luterilainen kirkko on näin paljon poikennut pois Jumalan Sanasta, missä papit ovat pappisvihkimyksessä tehneet valan, että he noudattavat Jumalan Sanaa virassaa.
Ja kun he eivät enää sitä tee, Arkkipiispaa myöten, niin silloinhan heidät täytyy erottaa virastaan.
He ovat pappisvalansa rikkoneet.
Aivan sama jos matten opettajat koulussa opettaa mattea väärin, hän on epäpätevä ja hänet laitetaan pois viralta.
Saman täytyy päteä myöskin kirkon suhteen. Ainoastaan Raamatun mukaisesti täytyy pappien ja piispojen opettaa Jumalan Sanaa ja näyttää tietä Taivaaseen, missä on Jeesukseen uskovien ja uudestisyntyneiden Iankkaikkinen kotimaamme.
Olemme Somorran ja Gomorran ajassa. Kun synnin mitta tuli näissä kaupungeissa täyteen, niin Jumala itse tuhosi nämä syntipesäkkeet.
Samalla lailla tulee myöskin käymään tulevaisuudessa, kun synnin mitta tulee tämän maailman ihmisten kohdalla täyteen, niin Jumalan tuomiot kohtaavat tämän päivän ihmiskuntaa.
tellervo nyberg

Vastaukset

Lumi Salonen

#16263 Tellervolle asiatietoa

2013-06-26 08:18:41

#16258: Tellervo Nyberg -

Tellervo kulta, kyse on Suomen eduskunnan säätämästä siviiliavioliittolaista, joka ei sanele uskonnollisten yhteisöjen vihkimisiä. Lainsäädäntö ei perustu esim. paimentolaiskansojen tarukokoelmaan. Tilanne on aivan sama kuin siellä Ruotsissa, vaikka sinun on näemmä sitä mahdoton tajuta. Eduskuntaan vastaava lainsäädäntöelin on Ruotsissa nimeltään Riksdag.

Kun sinä siellä länsinaapurissa vaikutat, niin kerropa, kuinka sen jumalasi viha on tullut toteen tasa-arvoisen avioliittolain säätämisen jälkeen. Tai sen jälkeen, kun Ruotsin evlut kirkko päätti ruveta vihkimään samansukupuolisia pareja? Onko satanut tulisia hiiliä?

Kiiluvasilmäisenä Israelin-ystävänä tiedät toki sen, että Israelissa seksuaalivähemmistöjen asema on varsin hyvä sen naapurimaihin verrattuna. Valtio tunnustaa ulkomailla solmitut samansukupuoliset avioliitot, ja näillä pareilla on oikeus adoptioon. Aiotko osallistua Tel Avivin Prideen ensi vuonna?

Signal

#16273 Re:

2013-06-26 11:21:33

#16258: Tellervo Nyberg -

Totta puhut Tellervo, mutta kaikella on aikansa. Meidän ei tule pelätä, vapautuksemme aika on lähellä. Tämä nykytilanne on jo kerrottu Raamatussa, kaikki menee Jumalan suunnitelmien mukaan, me saamme vain kiittää ja ylistää. Nyt on pimeän ja valon lapsien erottelun aika, on "seolonnan" aika, ettei yksikään valita tuomiolla, että hän ei tiennyt. Harmaata aluetta ei ole.

Luk.22:31 Simon, Simon, katso, s..tana on tavoitellut teitä valtaansa, seuloakseen teitä niinkuin nisuja;

Dan. 11:35 Ja taidollisista jotkut kompastuvat, että heidän joukkonsa koeteltaisiin, seulottaisiin ja puhdistettaisiin lopun ajaksi, sillä vielä kestää, ennenkuin määräaika on.

Jes.30:28 Hänen hengityksensä on kuin virta, joka tulvii ja ulottuu kaulaan asti; seuloo kansakuntia turmion seulassa ja panee eksyttäväiset suitset kansojen suupieliin.

Aam.9:9 Sillä katso, minä käsken seuloa Israelin heimoa kaikkien kansain seassa, niinkuin seulalla seulotaan: ei jyvääkään putoa maahan.

Nyt seulotaan Suomessa, luste kypsyy ennen viljaa, mutta sadonkorjuu on kuitenkin yhtäaikaa. Antaa ymmärtämättömien ihmisten ivata, olkoot muka tietävinään sokeudessaan. Tosiasia kuitenkin on, että pian Herra laittaa Suomessa asiat kuntoon. Hän itse puuttuu voimallisesti asioiden kulkuun. "Minä olen nähnyt kansani kurjuuden Suomessa ja kuullut heidän huutonsa sortajainsa tähden; niin, minä tiedän heidän tuskansa." Kun Herra kirkastaa Suomessa itsensä, se tulee olemaan valtava järkytys, myös suurelle osalle meidän papistoa ja vapaiden suuntien väärässä hengessä oleville ns.evangelistoille. Herra tulee siirtämään jokaisen luopiojulistajan ja rahankerääjän pois tehtävistä... Mutta Suomen kirkkosalit vielä täyttyvät ääriään myöten suomalaisten Jumalan Sanan nälästä.