Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#16126 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

22.06.2013 17:06

#16125: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Siipeni Murtuneet
Oi Jumala, siipeni murtuneet ota käsiisi ihmeellisiin
Olen lentänyt liian kauas, olen lentänyt eksyksiin.
Olen lentänyt siivin voitollisin, läpi ilmojen häikäiseväin
Tuhat aurinkokuntaa kiersin, joka ainoan taivaan näin.
Nyt rajalla viimeisen taivaan ja rajalla kuoleman maan
Minä vapisen enää hiljaa ja rukoilen, rukoilen vaan.

Vastaukset


Vieras

#16127 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-06-22 17:30:43

#16126: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

 

 

Merkillistä kuultavaa Helluntaiherätyksen  juhannuskonfrenssista Keuruulta:  Meillä on ne ketchupit ja sinapit rinnuksilla,  jos katsotaan itseemme.
Raamattu opettaa: sulla on morsiuspuku, jossa ei ole tahraa eikä ryppyä.
Jumalan vanhurskaus  Kristuksessa tuo puhtauden,  joka on Jumalan puhtautta Jeesuksessa Kristuksessa.
Erilaiset kompastumisemme eivät kaada Jumalan vanhurskautta meissä.  Se tietoisuus  vapauttaa täydelliseen vapauteen ja iloon.

Helluntaiveljellä oli niin kirkas julistus vieraasta vanhurskaudesta,  ettei sellaista löydä kuin  evankelisen liikkeen piiristä
parhaimmillaan. Kiitokset Keuruulle.
JUMALA SIUNATKOON YHTEYTTÄ YLI RAJOJEN!

 

 

Jeesus on Herra!

#16136 Tähän on tultu!

2013-06-23 00:26:39

Kaikki laiton kiehtoo ja hyväksytään. Mikä suomalaisia oikein vaivaa?! Kansalaisten tulisi mennä synnintuntoon ja nöyrtyä Jumalan tahtoon. Moni ihminen ei nykyään erota oikeaa väärästä vaan pitäisi mennä muka omien mieltymyksien mukaan. Ahneudella ei ole loppua ja sitähän sielunvihulainen, se sarvipää luuseri haluaakin eli täysin päinvastaista, mikä on Jumalan suurta suunnitelmaa. Jeesuksen Herruus koitetaan vesittää kaiken materialismin ja hedonismin alle, siinä kuitenkaan onnistumatta sillä Jumala pitää kyllä loppuun saakka piuhoja käsissään Poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta, amen. Suomi on perinteisesti ollut heterogeeninen valtio ja toivon sydämestäni, että se tulee olemaan myös sitä niin kauan kuin elän ja hengitän. Instituutio avioliitto miehen ja naisen välisenä yritetään tuhota. Tilalle koitetaan laittaa hekumaa, syntiä, luonnottomuutta, sairasta syntiä ja tätä sielunvihulainen yrittääkin loppuun asti. Mutta sillä on enää vähän aikaa Ilm.19. luvun mukaan, kunnes pian heitetään tuliseen järveen kätyreineen ja hetken päästä Hän saapuu, Maranatha! Löytäneekö Hän uskoa maan päältä tämän kaikenlaisen saastan eli homo- ja lesbomynteisyyden sekä yleisen välinpitämättömyyden keskeltä?! Jumala tätä synnin peittämää maata siunatkoon.#16126: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: