Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#16125 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

22.06.2013 16:40

#16124: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 

Anteeksiantamisen ja -pyynnön perusajatus on jokaisessa uskossa eli edelleenkään Jeesus ei ole ainoa katalysaattori. Peili on järjettömän hyvä väline. Se vaatii kuitenkin erityistä kokemuksen summaa jotta siihen uskaltaa katsoa tai kuunnella mitä sillä on sanottavaa. Se ei edelleenkään vaadi Jeesusta. Jeesus sinällään tuo varmasti turvaa joillekin mutta niin tekee nallekarhukin joten absoluuttisen totuuden julistaminen on vain kääntymistä Jumalaa vastaan. Se on myös mielenkiintoinen palloefekti kun joku satuttaa voi kivun laineet ulottua äkkiä sataan ihmiseen. Läheiset voivat menettää sinut ja sinä muut. Minulla on satavarmasti yhteys Luojaan eikä sitä yksikään ihminen voi muuttaa millään pois. Ja tulen puolustamaan kaikkia niitä joita usko terrorisoi. Koko tämä ketjun aihe on täysin absurdi ja Luojan rakkauden vastainen. Onneksemme tämäkin asia on pian eilisen uutinen niin kuin hetki sitten järkytys mustan ja valkoisen liitoista. Ja tämä kaikki on selvää minulle vain sen vuoksi että sain siipeni kerran siltä joka ei uskaltanut olla oma itsensä millään saralla. Sen peittäminen uskon sanoilla ei voi koskaan olla kaikkeuden rakkautta.

Vastaukset


Vieras

#16126 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-06-22 17:06:18

#16125: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Siipeni Murtuneet
Oi Jumala, siipeni murtuneet ota käsiisi ihmeellisiin
Olen lentänyt liian kauas, olen lentänyt eksyksiin.
Olen lentänyt siivin voitollisin, läpi ilmojen häikäiseväin
Tuhat aurinkokuntaa kiersin, joka ainoan taivaan näin.
Nyt rajalla viimeisen taivaan ja rajalla kuoleman maan
Minä vapisen enää hiljaa ja rukoilen, rukoilen vaan.