Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Anything goes...

#16032 Re: Maailma meille!

20.06.2013 16:48

#16026: -  

 Asia ei puolusta mitään vaan suuntautuu pelkästään homoseksuaalien torjumiseen, vastustamiseen ja elämän vaikeuttamiseen. Päämäärä ei ole mitään luova vaan ainoastaan estävä ja negatiivinen , Jos haluat ,voit osallistua sen saavuttamisponnisteluiden viime koitokseen tällä adressilla. Samantekevää oletko ateisti,vai mikä kristitty , huumeveikkotai pelkkä keskikaljan suurkuluttaja, tai vaikka sen´vanhan vihtahousun´ palvoja,niin-  anything goes . Meillä kaikilla on täällä yhteinen asia: haluamme että homot tietävät Suomessa paikkansa ,osoitamme sen heille homovitsein ja Raamatunlausein ,ivahuumorilla,joka meistä on hauskaa,uhkauksin jne. Päämäärämme on tehdä omaan sukupuoleensa erehtyneiden ihmisten elämästä mahdollisimman hävettävää mitätöntä ja piiinallista, ja olematonta itse asiassa toivommekin  että heitä ei  enää olisi. Jos jaat nämä ylevät aatteet kanssamme olet tervetullut joukkoomme. Muista :aina meillä ja kellä tahansa heterolla enemmän ihmisarvoa on kuin yhdelläkään homolla,sillä mehän olemme parempia ja maailma kuuluu vain meille...

Vastaukset


Vieras

#16036 Re: Re: Maailma meille!

2013-06-20 17:16:15

#16032: Anything goes... - Re: Maailma meille!

Viittaan tuohon ihmisarvo-kohtaan, josta mainitsit. Ihmisarvo on meillä kaikilla ihmisillä sama. Ei pidä lähteä tuolle tielle, että väitetään ihmisarvoa paremmaksi tai huonommaksi. Minä ainakin toivon, että asiasi ratkeaisivat hyvään suuntaan. Itse uskon kolmiyhteiseen Jumalaan. Hyvää jatkoa! Vuosi on melkein puolessa välissä. Poistun nyt koneelta.