Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

kaarina_65

26.04.2013 15:45

Kuka muistaa meitä homojen ja lesbojen vanhempia? Ei niin suurta kärsimystä voi kenenkään kohdalle koitua kuin se, että oma aikuinen lapsi valitsee pahan ja muuttuu vieraaksi. Suru on suuri, kun tietää lapsen tekevän vääriä, kauhistuttavia ja s**tanallisia asioita, eikä sille voi itse mitään. Toinen on tehnyt valintansa, ja itse on vanhempana tehtävä paljon vaikeampi valinta.

Tämän adressi on minun mielestäni tämän ajan tärkein adressi. Jakakaa osoitetta sukulaisillenne ja tuttavillennekin tai pyytäkään heidän lupansa allekirjoittaa puolestaan.

Vastaukset

Vieras

#11511 Re:

2013-04-26 15:55:08

#11510: kaarina_65 -

"Kuka muistaa meitä homojen ja lesbojen vanhempia? Ei niin suurta kärsimystä voi kenenkään kohdalle koitua kuin se, että oma aikuinen lapsi valitsee pahan ja muuttuu vieraaksi. Suru on suuri, kun tietää lapsen tekevän vääriä, kauhistuttavia ja s**tanallisia asioita, eikä sille voi itse mitään. Toinen on tehnyt valintansa, ja itse on vanhempana tehtävä paljon vaikeampi valinta."

No nyt kyllä pomppas!!! Olen sanaton!!! EI tällaista voi kirjoittaa kuin...ehkä on parempi etten edes sano!

Vieras

#11512 Re: Re

2013-04-26 16:12:58

Rukouksissa voimme viedä asiat Herramme eteen.

Vieras

#11513 Re:

2013-04-26 16:18:17

Uskomatonta...

Tulipa paha mieli lapsiesi puolesta. Kukaan ei ansaitse sinunlaisiasi vanhempia. Häpeä.

Vieras

#11518 Re:

2013-04-26 16:43:19

Olet siis hylännyt ja tuominnut oman lapsesi....???

Moista rakkaudettomuutta, itsekkyyttä ja henkistä väkivaltaa omaa lasta kohtaan on todella vaikea käsittää, vaikka se ilmeisesti on yleinen käytäntö piireissäsi. Etkö yhtään edes ymmärrä hävetä?

Jos olisit ollut lastasi tukemassa, olisin ilman muuta empaattinen Sinua kohtaan - samalla tavoin, kuin esim. koulukiustattujen lasten vanhemmat joutuvat tuskaa tuntemaan. Mutta tuo ulostulosi on kerta kaikkiaan uskomaton, etova ja julma - Sinuako tässä pitäisi sääliä!!???

Missä on se Jeesuksen peräänkuuluttama rakkaus lähimmäistä kohtaan, kun sitä ei edes omaa lasta kohtaan vaivauduta tuntemaan?