Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#11406 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HERÄTYS!

25.04.2013 13:54

#11404: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HERÄTYS!

Yliluonnollinen on jonkinlainen voima tai tahto, joka vaikuttaa asioihin sen lisäksi, mikä tapahtuisi pelkillä syy-seuraussuhteilla ja satunnaisuuden laeilla. Joillekin se on ihan yksi ylivertainen häiskä pilven reunalla, joillekin suuri määrä henkiä häärimässä siellä täällä jne. Joillakin ei tällaista asioihin vaikuttavaa henkeä edes ole, mutta he saattavat uskoa vaikkapa sielunvaellukseen. Tällöin myös kuolleen henkilön sielu on kuitenkin osa yliluonnollista maailmaa. Kiinnostavaa olisi kuulla, mihin se uskosi sijoittuu näissä koordinaateissa. Itse en osaa juuri muita positioita keksiä....

Vastaukset

taku

#11412 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HERÄTYS!

2013-04-25 14:59:46

#11406: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HERÄTYS!

Tämä yliluonnollisuus on minulle vaan jotenkin vierasta.Oma arvioni on että tässäkin on kyse kielifilosofiasta.Mikä lasketaan yliluonnolliseksi.Minä uskon Kaikkivaltiaaseen Jumalaan Taivaan ja Maan Luojaan jos se on yliluonnollista nin sitten uskon,mutta se ei tarkoita että uskoisin muuhun yliluonnolliseen.Minulle on tyypillistä kiinnittää huomiota siihen mitä sanat ja käsitteet tarkoittavat.Jos joku kysyy mitä mieltä olen rasismista en voi vastata siihen ennenkuin rasismion määritelty.Minä vaan jotenkin en saa kiinni tästä käsitteestä nyt anteeksi tyhmyyteni