Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

taku

#10775 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

19.04.2013 22:40

#10773: - Re: Re: Re: Re: Re:

Jussi Halla Ahokin sai tuomion ja hän sentään halvensi kommenteillaan vain yhtä uskontoa sinun kommenttisi halventavat ainakin 4 ää eri uskontoa.Islamin lisäksi kristittyjä juutalaisia ja sikhejä.Se että kutsuu jonkun tietyn uskonnon edustajia tärähtäneiksi on selvä uskonrauhan rikkominen josta säädetään rikoslaissa.Kommenttisi loukkaa muuten myös liberaaleja kristittyjä.Se että suositteee kaikille jonkun tietyn uskonnon edustajille terapiaa on selvä rikos.minun mielestäni ketään ihmistä ei saa kutsua tyhmäksi tai tärähtäneeksi poliittisten tai uskonnollisten mielipiteiden vuoksi. Se että leimaat kaikki juutalaiset kristityt ja muslimit ja vielä sikhit tärähtäneiksi on aika rajua.Olen itse yrittänyt käydä muiakunnioittavaa asiallista keskustelua mutta sinä et taida edes tietää mitä se tarkoittaa.Meidän kahden välillä on myös se ero että minä kunnioitan eri mieltä olevia.Tajuatko miten vakavaa on leimata joku eninen ryhmä tärähtäneeksi julkisesti

Vastaukset

Vieras

#10777 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-19 22:48:20

#10775: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

"Tajuatko miten vakavaa on leimata joku eninen ryhmä tärähtäneeksi julkisesti"

Minä en ole leimannut mitään ryhmää vaan ainoastaan NOIN AJATTELEVIA. Käsitätkö eron? J-a! Jos minun lausumani muka on "rikos", niin sitten rikollisia on pilvin pimein. Tuota kutsutaan sananvapaudeksi, mitä ei tietenkään sinun ihailemassasi teokratiassa olekaan! Jos ensin vaan rauhallisesti perehdyt Halla-Ahon syytteeseen KIRJAIMELLISESTI etkä vedä mitään iltapäiväivälehtien mustatuntuu arvioita!