Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10547 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

18.04.2013 10:12

#10527: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

Taudin kuvaan kuuluu, että puhuu kaikki asiat muiden puolesta-eritoten aviopuolisonsa. Lääkettä ei loydy maallisin keinoin.

Vastaukset


Vieras

#10551 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohje

2013-04-18 10:34:27

#10547: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

Kerro toki, millaisen diagnoosin olet minulle tehnyt? Ja alunperin, millä perusteella? Silläkö, että olen hetero ja kuitenkin kannatan homoseksuaalien oikeutta tasa-arvoon? Jos usko on siihen ainoa "lääke" sinun mielestäsi, niin ihan mielelläni pysyn tässä taudissa. Paljon mieluummin olen mieleltäni terve, järkevä ja suvaitsevainen ihminen kuin sekaisin kaikenlaisista maailmanlopun julistuksista :)

Eikä minulla ole tarvetta puhua mieheni puolesta, itse sinä hänet tähän keskusteluun sotkit. Voin vannoa, että hän ei halua olla tämän ketjun kanssa missään tekemisissä, eikä sinun kaltaistesi ihmisten kanssa (mutta jos asia sinua vaivaa, niin toki pyydän häntä kirjoittamaan itse sinulle vastineen, hänellä vain ei ole tapana sanoa kauniisti). Hän sattuu olemaan niitä äärimmäisen rationaalisia ihmisiä, joiden maailmankuvaa minkäänlainen hihhulointi ei onnistu järkyttämään. Hänellä on yleensä tapana jättää omasta mielestään "hullut" omaan rauhaansa, ja siksi häntä turhauttaa se, että minulla on tapana provosoitua kaikesta järjettömyydestäkin.

Ja nyt sorruin olemaan ilkeä, mutta itse sinä hyökkäsit minun henkilöäni vastaan. Minä en ole loukannut SINUA millään tavalla, mutta sinä sorrut nyt lähes kunnianloukkaukseen. En aina jaksa olla järkähtämätön, kun niskaani syydetään tässä ketjussa p*skaa. Siinäkään viestissä, josta "sairas" - kommenttisi kirposi, en ollut haukkunut yhtään yksittäistä henkilöä tai ryhmää. Olin ilmoittanut, että minusta tehdyt johtopäätökset olivat vääriä, ja että jos joku haluaa minun kirjoitukseni perusteella (luullen minua homoseksuaaliseksi mieheksi) yleistää jotain koskemaan kaikkia homoseksuaaleja, hän on varmaan (saatuaan tietää, että olen heteronainen) valmis yleistämään kirjoituksensa koskemaan heteronaisia. Jos huomasit, paksulla kirjoitetussa kohdassa olin vain vaihtanut minulle kirjoittaneen henkilön viestissä homon tilalle heteron. Noin niin kuin havainnollistaakseni, miltä se näyttää kun jotain ryhmää sillä tavalla haukutaan. Se ei siis ollut oma mielipiteeni heteronaisista. Tuntuu tyhmältä edes vääntää tällaista rautalangasta kun on tottunut, että ihmiset yleensä ymmärtävät lukemansa, mutta tällä palstalla ei koskaan voi olla varma...

Jos sinulla on vielä jotain sanottavaa minun henkilökohtaisista ominaisuuksistani, niin annan sinulle ehdottomasti puhelinnumeroni, sillä kyllä, haluan kuulla kaiken ihan henkilökohtaisesti. Ja myös vastata sinulle henkilökohtaisesti. Muussa tapauksessa jatkamme keskustelua ketjun varsinaisesta aiheesta, emmekä mene enää henkilökohtaisuuksiin, koska se nyt sattuu olemaan aika ala-arvoista käytöstä.