Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10520 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

18.04.2013 05:16

#10400: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

Sairasta! Aviomiehelle siunausten kera kehoitus:" Pakene, jos vielä voit! Ota lapsesi mukaan!"

Vastaukset


Vieras

#10527 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

2013-04-18 07:10:00

#10520: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

Vastaan, koska viesti, jota lainattiin oli minun. Aviomieheni tietää kyllä mielipiteeni, eikä ole aikonut paeta. Siunausta hän ei tarvitse kun ei ole juurikaan uskonnollinen. Hänellä on lähisuvussaan homoseksuaalisia ihmisiä ja he ovat minullekin hyvin tärkeitä ja rakkaita. Aivan tavallisia, työtä tekeviä ja veroja maksavia ihmisiä, joita lapsemmekin rakastavat. Koska tiedän, että nämäkin ihmiset ovat sydämeltään sata kertaa parempia, kuin tällaisten kommenttien huutelijat, aion vastakin pitää heidän puoliaan. Kenelläkään ei ole oikeutta haukkua toisia niillä hirvittävillä nimityksillä, mitä tässä ketjussa on käytetty.

Ja muuten, aviomieheni on kyllä antanut minulle ohjeen: pysyä poissa tältä palstalta. Häntä kiukuttaa kun minä "tappelen uskovaisten kanssa", sillä hänen mielestään nämä ihmiset täällä ovat "kaiken maailman sekopäitä". Itse en halua käyttää kenestäkään tuollaisia nimityksiä, sillä omassa suvussanikin on ahdasmielistä uskonnollisuutta.

Sanon tämän vain siksi, että kuten tuosta minun lainatusta viestistänikin käy ilmi, tässä ketjussa kirjoittavat tasa-arvoisen avioliittolain vastustaja tekevät yleistyksiä omasta ryhmästäänkin, siis siitä, millaisia "kunnon" naimisissa olevat heterot ovat ja millaisia arvoja kannattavat. Kaikki, jotka eivät ole samaa mieltä heidän kanssa, ovat homoja. Kuitenkin heteroistakin hyvin suuri osa on tasa-arvoisen avioliittolain kannalla, pidittepä siitä tai ette. Ehkä se avioliitto-instituutionne on jo pilalla, kun sen piirissä on jo tällaisiakin ihmisiä. Saatte ihan itse päätellä. Te olette jo vähemmistössä, halusittepa tai ette.