Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10491 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

17.04.2013 19:49

#10490: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

Niin jos oikein haluat asiaan tutustua, ilman raamatullisia silmälasejasi: http://www.hivtukikeskus.fi/

Jos siis tuo sinusta on niin olennainen asia tässä avioliittoasiassa, edelleen sitä ihmetellen. Eiköhän avioliittoon mennä sitoumuksesta toiseen ihmiseen, eikä oleteta heti alkuun siinä olevia syrjähyppyjä.

Olet ilmeisen kiinnostunut tässä nyt siis seksistä ja siihen liittyvistä kysymyksistä, joten tarkistathan tämän adressin otsikon, samoin soisi monen muunkin kristityn tekevän.

Voimme jatkaa toki keskustelua, mutta asialinjalla.

Vastaukset

taku

#10508 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

2013-04-17 22:10:15

#10491: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

Katsoin linkkiä ja siinäkin lukee ihan selvästi että MIESTEN VÄLISEEN SEKSIIN LIITTY KOHONNUT HIV TARTUNNAN RISKI.Jos tälläistä siinä ei sinun mielestäsi lue siinä missään niin silloin on kaksi vaihtoehtoa joko minä olen hullu tai sinä olet hullu.Myönnän että jossain kommenteisa on minultasaattanut päästä jotain tyhmää.Olen asperger jaminun on toisinaan vaikeatietää mikä on asiatonta.Lisäksi tässä näkyy varmaan myös se että minä en kertakaikkiaan ymmärrä sitä että mihin avioliitoa tarvitaan jos sillä ei ole mitään rikosoikeudellista merkitystä.Siinä olet oikeassa että olen kiinnostunut seksuaalietiikasta.Osataan siksi että se koskettaa lähes jokaista jollain tavalla ja lisäksi siksi että se on niin haastava ja vaikea etiikan ala.Mitä enemmän luen ja pohdin sitä epävarmempi olen.Saatan kuulostaa itsevarmalta mutta en ole.Jokatapauksessa pidän tautien torjumista tärkeänä.Kerrohan mikä sinun mielestäsi on asiatonta.Sanottakoon että olen välillä yrittänyt saada kommentteihin myös pikkuisen huumoria ettei tämä olisi niin vakavahenkistä koko ajan