Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#10439 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

17.04.2013 17:19

#10432: minä vain - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

Kuule, minä olen tuo nainen, joka tutki sinua ja jolle annoit nimeksi täti suuri aurinkoinen. En tutkinut sinua, päättelin vain oman kirjoituksesi perusteella. En tarkoittanut loukata, enkä ole sinua tahallani loukannut missään vaiheessa. Pyydän kuitenkin anteeksi jos loukkasin.

Voisit kuitenkin miettiä, että et voi tietää, millainen elämäntarina jollain toisella on takana. Ilmeisesti ajattelit minun kasvaneen pumpulissa, mutta sitä en ole tehnyt. Sanot minua kovaksi ja etten ymmärtäisi, millaista toisten elämä voi olla. Mutta ymmärrän kyllä, siksi olen täällä. Takanani on vanhempien alkoholismi, seksuaalinen hyväksikäyttö sekä jatkuva pahoinpitely lapsuudessa, läheisen kuolema ja nuoruudessa sairastettu syömishäiriö jotain mainitakseni, mutta en pidä mitään näistä syynä käyttäytyä huonosti lähimmäisiäni kohtaan. Olen oman kouluni käynyt ja siksi en pidä siitä, että ketään kohdellaan väärin. Siksi haluan olla myös homoseksuaalien oikeuksien puolella, kuten ihan kaikkien syrjittyjen.

Toivotin sinulle jo aiemmin kaikkea hyvää elämääsi jatkossa ja sitä toivon edelleen.

Vastaukset

Vieras

#10448 Olen lyttyyn lyöty ollut itsekin ..

2013-04-17 17:34:30

#10439: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne 

Kiitos, annan anteeksi.

Joskus kova kuori peittää kaikkein herkimmän, kunnes tulee vastaan vielä kovempi... eikä särkymistä voi estää..

Hyvää jatkoa sinulle.