Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10408 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

17.04.2013 16:03

#10398: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Nuo homoparit saavat kuitenkin hedelmöityshoidot virallisesti, ja mikseivät myös kohdunvuokrat (en tiedä onko mahdollista).

Hedelmöityshoidossa nimenomaa päätetään lapsen puolesta että tämä lapsi ei tule saamaan isää tai äitiä. Ja minä en hyväksy että tuollainen päätös tehdään kenenkään puolesta koska itse en hyväksyisi että minun puolestani joku olisi tehnyt noin suuren päätöksen.

Edelleen sanon että mina haluan äidin ja isän ja uskon että moni muukin lapsi haluaa.

 

 

Vastaukset


Vieras

#10414 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-17 16:14:00

#10408: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Tämä on laajempi kysymys, eikä ratkea rajoittamalla homoparien adoptio-oikeutta. Vuokrakohtuja ei Suomessa saa käyttää. Ei minunkaan mielestäni nainen saisi päättää, käyttääkö alkoholia, huumeita tai tupakoiko raskauden aikana, mutta ymmärrän, että olisi vakavaa puuttumista ihmisen itsemääräämisoikeuteen tätä estääkään. Huomaa, että naiset ovat myös vapaita "hankkimaan" lapsen kokonaan ilman isää. Kun tietää, millaisissa oloissa lapsia oikeasti elää Suomessakin ja on itsekin nähnyt sen elämän varjopuolen, niin ei voi olla ajattelematta, että jos koti on tasapainoinen, niin vanhempien sukupuoli on murheista vähäisimpiä.