Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10398 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

17.04.2013 15:50

#10393: - Re: Re: Re: Re: Re:

Niin, ja kuitenkin heterot saavat "tehdä" lapsia kaikenlaisiin oloihin. Adoptioprosessi on tiukka ja jokainen sen läpi käynyt pariskunta on varmasti huomattavan paljon paremmin vanhemmuuteen kykenevä kuin moni  itsenäisesti lisääntyvä heteropari... Olen ennenkin kirjoittanut, että itse olisin mieluummin kasvanut tasapainoisten vanhempien kanssa, olkoon vaikka kahden naisen tai kuuden miehen, kuin omien tasapainottomien vanhempieni kanssa.

Niin kauan, kun lapsilta ei ylipäätään kysytä, millaisiin perheisiin he haluavat syntyä, on aivan turha vedota vanhempien sukupuoliin. Adoptiolapselle on tärkeintä saada hyvä koti. Ja muuten, Ruotsissa tämä laki on olut voimassa jo vuodesta 2004, eikä yhtään lasta ole adoptoitu homoperheille perheen ulkopuolelle, joten tämä on tässä vaiheessa aika turha murhe Suomessakin.

Vastaukset


Vieras

#10408 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-17 16:03:34

#10398: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Nuo homoparit saavat kuitenkin hedelmöityshoidot virallisesti, ja mikseivät myös kohdunvuokrat (en tiedä onko mahdollista).

Hedelmöityshoidossa nimenomaa päätetään lapsen puolesta että tämä lapsi ei tule saamaan isää tai äitiä. Ja minä en hyväksy että tuollainen päätös tehdään kenenkään puolesta koska itse en hyväksyisi että minun puolestani joku olisi tehnyt noin suuren päätöksen.

Edelleen sanon että mina haluan äidin ja isän ja uskon että moni muukin lapsi haluaa.