Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10383 Re: Re: Re:

17.04.2013 15:24

#10372: - Re: Re:

No, okei. Perun sanani. En välttämättä valitsisi homoparia heteroparin edelle. Jos rehellisiä ollaan, niin molemmat ovat yhtä hyviä. Halusin vain tuoda esille vastakkaisen näkökulman sinun mielipiteeseesi, jossa arvotat heteroparin homoparin edelle. Vanhempien sukupuolella ei ole väliä, mutta sillä on, millaisia ihmisiä he ovat vanhempina. Ja kuten Suomen sosiaali- ja terveysministeriökin on todennut, ovat homovanhemmat lapselle yhtä hyvä vaihtoehto, kuin heterovanhemmat.

Vastaukset


Vieras

#10389 Re: Re: Re: Re:

2013-04-17 15:37:23

#10383: - Re: Re: Re:

Minun pointtini olikin ainoastaan se, että minä vastustan tuota lakimuutosta juuri sen takia koska MINÄ valitsen heterovanhemmat. JOten kohtelen muita niinkuin haluan itseäni kohdeltavan. 
Ja mielestäni tuo on riittävän hyvä peruste miksi minä lakia vastustan. 
Tämän ajatuksen halusin tuoda julki siksi koska, kaikki sanovat ettei ole mitään järkevää perustetta vastustaa tuota. Mielestäni oma perusteeni on järkevä.


Toki ymmärrän että on ihmisiä joille on ihan sama onko vanhemmat homoja vai heteroita kunhan he rakastavat ja huolehtivat. Minulle se ei kuitenkaan ole ihan sama, haluan isän ja äidin ja niin myös kohtelen omia tulevia lapsiani ja muita lapsia. Kohtelen siis muita niinkuin haluaisin itseäni kohdeltavan.


Enkä minä väitä ettikö homopari olisi yhtä hyvä kuin heteropari kasvattamaan. Väitän vaan että minä HALUAN äidin ja isän, ja uskon että moni muukin lapsi haluaa myös.