Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10345 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

17.04.2013 13:51

#10343: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

Paljastit vastauksessasi juuri sen todeksi mitä kirjoituksessani kuvailin - ymmärryksesi vajavuuden!

Vastaukset


Vieras

#10347 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

2013-04-17 13:55:40

#10345: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

Minä taisin sitten paljastaa sinun ymmärryksesi vajavuuden, sillä minun vietiinihän sinä alunperin vastasit. Olen siis juurkin tuo heteronainen, äiti ja vaimo.


Vieras

#10397 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

2013-04-17 15:49:28

#10345: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

Eritellennet ne kohdat, jotka viestistäsi ja siihen antamastani vastauksesta erityisesti lipesivät ymmärrykseni tuolle puolen. Minusta kun kummasti vaikuttaa siltä, että toteutat tässä kommenttiketjussa jo niin kovin tutuksi tullutta tapaa huudella hätäisesti väliin jotain triviaalia silloin kun isot pojat puhuvat, ja luikkia sitten kiireesti pakoon, kun joku keskustelijoista kääntyy katsomaan, että mistä se louskutus mahtaa tulla.