Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Päivi

#10337 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen eheytymisestä

17.04.2013 13:05

#10316: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen eheytymisestä

Aika rohkea päätelmä, että  homoseks:n tuomitsevilla uskonyhteisöillä ei olisi omaa tahtoa ??

Ja vaikka olisi Läjäpäin ex -homoja muttei nyt heteroita,  ei tilanne ole millään lailla huono, päinvastoin.                                  On suuri minhimillinenkin viisaus tässä Paavalin sanassa:

...     että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto                                                                                                                                                                                                        Jumalan ja ihmisten edessä.

Vastaukset

Vieras

#10353 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen eheytymisestä

2013-04-17 14:23:28

#10337: Päivi - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen eheytymisestä

"... että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto                                                                                                                                                                                                        Jumalan ja ihmisten edessä."

Tätä olen kauan epäillytkin: Homojen kiusaamisen syy ei siis olekaan heidän aito auttamisensa, vaan se, että saadaan heitä kurmuuttamalla ja oman ihmisyyden toteuttamisen estämisellä varmistettua oma taivasoptio. Todella empaattista ja kristillisen perusajatuksen mukaista toimintaa!!!