Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

taku

#10210 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

16.04.2013 14:34

#10204: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

Olet tuossa hyvin pitkälti oikeassa.Mutta on myös syytä huomata että läheskään kaikki asiat eivät ole poliittisia kysymyksiä.Jos joku esimerkiksi tekee töitä sunnuntaina se on hänen ysityisasiansa.Ja niin on homoseksuaalisuuskin ellei kyseessä ole naimisissa oleva mies.Mutta tässä sukupuolineutraalissa avioliittolaissahan on kyse poliittiseta eli yhteisöllisestä asiasta.Eli jos homot olisivat vaan keskenään eivätkä vaatisi kirkollista siunausta tai sukupuolineutraalia avioliittoa eivätkä sekantuisi naimisissa oleviin miehiin asian voi minun  puolestani antaa olla.Eivätkä kaikki homot näin teekkään ja he saavat minun puoleestani olla aivan rauhassa.Mutta jos puhutaan homoparien kirkollisesta siunaamisesta siinähän on kyse paljon muusakin kuin homoliitosta.Nimittäin eräät tahot haluavat korvata Jumalan käskyt ihmisten tekemilä säännöillä.Eli kyse on sekularismista.Sanottakoon että minulla itselläni on sellainen periaate että teot saa tuomita mutta ihmistä ei.Pidän omoseksuaalisia tekoja syntinä mutten läheskään niin suurenamitä eräät täällä enkä missään nimessä väitä että omat syntini olisivat yhtään vähäisemmät.Siinä olet oikeassa että monet uskovat kiinnittävät hirveästi huomiota tähän asiaan ja unohtavat monet muut paljon tärkemmät asiat kuten köyhistä huolehtimisen

Vastaukset


Vieras

#10212 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

2013-04-16 14:37:23

#10210: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

Mutta kun tällä kansalaisaloitteella EI VAADITA KIRKOLLISTA SIUNAUSTA HOMOPAREILLE vaan ainoastaan lupaa mennä maistraatissa juridiseen avioliittoon nykyisen rekisteröidyn parisuhteen sijasta.