Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10206 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pakko valehdella ja vääristää toisten lausumia?

16.04.2013 13:14

#10200: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pakko valehdella ja vääristää toisten lausumia?

MIKSI te homot täällä roikutte, kun tulee niin paha mieli?

Eikö samanmielisten kanssa olis kivempaa hengailla?

Pelkään näet, että joku raukka teistä saattaa sairastua tai jotain ja taas heteroita syytetään....

"Kaikkienhan pitää saada olla niinku tahtoo ja mikä ittestä tuntuu kivalta."

Mutta älkää tulko silloinkaan huutamaan apua, kun p---a on jo housuissa!

 

Vastaukset


Vieras

#10207 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pakko valehdella ja vääristää toisten lausumia?

2013-04-16 13:20:17

#10206: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pakko valehdella ja vääristää toisten lausumia?

Huomaan, ettet vieläkään kykene konstruoimaan yhden yhtä vastausta sinulle tai ajatusmaailmasi jakavalle muulle henkilölle kirjoitettuihin kommentteihin.

Tämä on avoin keskustelualusta. Debatointi on ajoittain mielekästä, olkoonkin että sanan säilän heiluttelun sijaan suurin nautinto tulee siitä kun havaitsee, että kanssakeskustelijan argumenttisäkin pohja häämöttää ja hän joko a) sortuu solvauksiin b) väistelee muuten c) katoaa maan alle. Erityisen herkullisesti asetelman tekee tietenkin se, että kyseiset inttäjät ovat vakaumuksellisia kristittyjä.


Vieras

#10209 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pakko valehdella ja vääristää toisten lausumia?

2013-04-16 14:30:59

#10206: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pakko valehdella ja vääristää toisten lausumia?

Haa, jo ainakin neljännen kerran tässä ketjussa minua "haukutaan" homoksi, ja korjaan taas, että olen hetero, olen nainen, olen äiti, olen vaimo. Ja SILTI olen sitä mieltä, että homoseksuaaleilla on oltava tässä yhteiskunnassa ihan yhtäläiset oikeudet kuin muillakin ihmisillä. Ja ajattele - kyllä minulle voi tulla paha mieli, vaikka olenkin hetero. Minulle tulee paha mieli homoseksuaalien puolesta. Sitä kutsutaan EMPATIAKSI, jota tässä ketjussa ei tosin tunnu olevan.

Ja minä roikun täällä SIKSI, että minä olen aina ollut kiusattujen puolella, jo ala-asteella. Olen kaikenlaista syrjintää ja muukalaisvihaa vastaan, haluan, että ihmistä kohdellaan aina ihmisenä, eikä sen perusteella, mikä hänen sukupuolensa, ihonvärinsä tai seksuaalinen suuntauksensa on.