Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#10177 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

16.04.2013 12:14

#10171: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita 

Homoseksuaalisuus tuomitaan Raamatussa selkeästi, vaikka homot ovat omasta raamatun väännöksestä kierosti nuo kohdat ovatkin vääristäneet. Raamattussa opetetaan myös että muunlaisen evankeliumin levittäjät ovat antikristuksia.

Vastaukset

Vieras

#10183 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

2013-04-16 12:25:19

#10177: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homojen ohjeita

Itse olen lukenut lähinnä vuosien 1776 sekä 1992 käännöksiä, enkä ole löytänyt YHTÄÄN kohtaa, jossa kielletään kaikenlainen homoseksuaalisuus selkeästi. Tämä siitä huolimatta, että olen hetero. Joten voisitko ystävällisesti laittaa minulle ne raamatun kohdat, joissa a) mainitaan sana homoseksuaalisuus b) sanotaan, että se on synti taikka tuomitaan se selkeästi.

Mooseksen 3. kirjan sekä Paavalin kirjeet olen jo lukenut, ja niissä ei kyllä selkeästi tuomita homoseksuaalisuutta. Ja jos näihin haluaa viitata ja tulkita ne tuomitseviksi, niin on syytä lukea nämä kirjat kokonaan ja ottaa vaarin myös kaikesta muusta, mitä ne käskevät tai tuomitsevat. Kuten nyt vaikka, että vanhempiaan solvaavat lapset on surmattava tai että nainen ei saa ottaa osaa keskusteluun kysymättä lupaa mieheltään tai että orjan on pysyttävä orjana tai että ehkäisyn käyttö ja avioero ovat yhtä tuomittavia tekoja kuin homoseksuaalisuus.

Eikö äiti koskaan opettanut, että pullasta ei saa syödä vain rusinoita vaan on syötävä koko pulla, jos jotain syödä aikoo?