Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#10138 Re: On olemassa hyvää ja tuloksellistakin Terapiaa

16.04.2013 11:06

#10133: - Ehdoton EI sukupuolineutraalille avioliittolaille!
Perustelut löytyvät tästä paneelikeskustelusta.
http://www.youtube.com/watch?v=NW2WPC8m1pU

Vastaukset

Vieras

#10140 Re: Re: On olemassa hyvää ja tuloksellistakin Terapiaa

2013-04-16 11:15:54

#10138: - Re: On olemassa hyvää ja tuloksellistakin Terapiaa

No sinähän voisit kokeilla itse, millaista olisi terapian avulla muuttua heterosta homoksi. Se olisi ihan yhtä mielekästä ja tarpeellista. Ja sitten minäkin uskoisin, että seksuaalisen suuntauksen voi todella vaihtaa, jos oikein kovasti haluaa.

Sinänsä minulle on aivan sama, jos joku saakin "apua" omaan ahdistukseensa tuollaisista terapioista, mutta ensisijaisesti pitäisi kysyä, miksi ihmiset ahdistuvat siitä, jos ovat homoseksuaaleja? Kuka on istuttanut ajatuksen siitä, että se olisi väärin ja jotain, mitä tarvitsee korjata? "Eheytystä" ei myöskään tarvitsisi tarjota ensisijaisesti, vaan ensisijaisesti täytyisi kiinnittää huomiota siihen, että jokaisella olisi vapaus olla sitä mitä on ja mitä haluaa olla. Jos haluaa "eheytyä" ihan omasta tahdostaan, eikä taustalla ole esim. uskonnollista painostusta, niin ok. Mutta luulen, että suurin osa homoseksuaaleista on ihan onnellisia sellaisinaan ja se heille on suotava. Ja niin kuin tässä keskustelussa aina täytyy tehdä, niin korostan, että itse olen hetero - ja silti tätä mieltä.