Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10060 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tosiasiat puhuvat puolestaan.

15.04.2013 19:19

#10029: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tosiasiat puhuvat puolestaan.  

 En ole lukenut niitä viestejä eikä aika riitä tuntitolkulla istumiseen.

Joitakin olen lukenut ja joihinkin vastannut, mutta joskus olen sen verran ollut pitempään, että tiedän mikä sotatanner täällä väliin on. Silloin ei kyllä kiinnosta hetkeäkään.

Moni muukin on sanonut, ettei ollut hänen paikkansa - ja poistunut vähin äänin säilyttääkseen mielenrauhansa. Mutta ainakin adressiin kirjoitti nimensä kuten minäkin. Tottakai ! Keskustelu vain on täällä joskus sellaista jota ei aina viitsis lukea saati ottaa kantaa. - Saman jauhamista usein ilman jyviä. Ja turhaakin, kun toinen ei usko toistaan. Eikä aina tarvitsekaan, kun eri näkemykset kummallakin, joista ei väisty tiimaakaan.

Aiemmin suutuin homojen raivoa, mutten enää, kun tiedän mitä ovat. Asiasta kyllä voin jopa huutaa, jos se menee liian räikeäks.

Tuo sun ylimääräinen hekumointi runomaisuuksineen, jolla maalailit uskovien keskustelua omalla tyylilläsi: .. "uskovat lukevat .. mitä se nyt olikaan .. jotain salaliittoillumineettisetaa ääni väristen" .. tai sinne päin, - suorastaan huvitti.

Yksikään uskova ei lue niitä sillä tavoin, kun ei kiinnosta. Mitä nyt joskus sattuu silmiin näkymään ja lukaisevat, jollei ennen ole tiennyt. Mutta ei nyt sentään ääni väristen .. hehheh:))

Vastaukset


Vieras

#10079 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tosiasiat puhuvat puolestaan.

2013-04-16 05:42:42

#10060: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tosiasiat puhuvat puolestaan.

Aiemmin suutuin homojen raivoa, mutten enää, kun tiedän mitä ovat.

Enpä juurikaan ole nähnyt merkkejä tästä myyttisestä homojen raivosta, kristittyjen berserker-luokan capsikirjoittelusta enemmänkin. Usein olen tietenkin törmännyt siihen, että uskovainen keskustelukumppanini on alakynteen jäädessään koettanut epätoivoisesti siirtää keskustelun spekulointeihinsa minun mielentilastani. Näistäkin keskustelutilkuista löytyy mainioita esimerkkejä tästä ketjusta: kun nurkkaan itsensä maalannut uskova ei enää keksi mitään hyvää vastapalloa, aletaan kauhistella toisen olevan "suuttunut", "raivoissaan" tai vaikkapa "pannu kuumana". Näitähän on nähty.

Epäilen, että tiedät, mitä homot ovat. Voin mielelläni keskustella kanssasi täällä käsittellyistä teemoista vaikkapa kasvotusten hyvän kahvikupposen äärellä (Helsinki-Turku-akselilla).

Tuo sun ylimääräinen hekumointi runomaisuuksineen, jolla maalailit uskovien keskustelua omalla tyylilläsi: .. "uskovat lukevat .. mitä se nyt olikaan .. jotain salaliittoillumineettisetaa ääni väristen" .. tai sinne päin, - suorastaan huvitti.

Kirjoitin seuraavasti: "Tässä ketjussa on useampi kristitty kirjoittanut suorastaan ääni väristen, miten suuri ja mahtava illuminaatti-SETA kykenee värväämään ja aivopesemään satojatuhansia SETA-AKTIVISTEJA (muistelen, että tämä oli tarkka kirjoitusasu, ja nimenomaan capseilla)". Voit käydä toteamassa luonnehdintani kymmenistä ellei sadoista uskovien kirjoittamissa viesteistä tässä ketjussa.