Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#10018 Re: Re: Tosiasiat puhuvat puolestaan.

15.04.2013 18:20

#10005: taku - Re: Tosiasiat puhuvat puolestaan.  

Olen kyllä paljolti samaa mieltä.

Mutta gay-lehden sotasuunnitelma näissäkin keskusteluissa näkyy niin selvästi, että hyvä kun joku toi sen taas esiin nähdäksemme, ettei asia ole miksikään muuttunut. - Sotaisia ovat edelleen ja käytös sama kuin suunnitelmassakin. 

Vain ne ärsyyntyivät, jotka ovat homouden puolesta. Muita se ei häirinnyt.

Mutta minua häiritsee liika Raamatun lauseiden tuominen, koska vastapuoli innostuu siitä vain entistä enemmän herjaamaan. Eikä se oikein. "Ei pidä heittää helmiä sioille", pitäisi jokaisen tietää.

Vastaukset

Vieras

#10021 Re: Re: Re: Tosiasiat puhuvat puolestaan.

2013-04-15 18:23:02

#10018: - Re: Re: Tosiasiat puhuvat puolestaan.

Modifioituina kohdat 1. (toistolla aivopesu) ja 4 (eri mielipiteen omaava toteuttaa salaliittoa).

Kristittyjen salattu jehovantodistajapropaganda paljastuu.

Vieras

#10023 Re: Re: Re: Tosiasiat puhuvat puolestaan.

2013-04-15 18:24:20

Raamatunlauseet ovat uskovalle toisaalta arkipäivää. HENGEN MIEKKA!

Jos joku ottaa niistä herneen nenäänsä niin vaihtakoon leikkikenttää.

Vieras

#10027 Re: Re: Re: Tosiasiat puhuvat puolestaan.

2013-04-15 18:27:54

Vain ne ärsyyntyivät, jotka ovat homouden puolesta. Muita se ei häirinnyt.

Tiedätkös, miksi sen toisto hiljalleen pyrkii ärsyttämään? Koska asiasta on kirjoitettu sivutolkulla ihan kelvollista analyysia, mutta kukaan listan luuppajista ei koskaan ole vaivautunut sanallakaan kommentoimaan kirjoitettua. Trendinä on ollut, että joku postaa - jälleen kerran - tuon täysin absurdiin asemaan nostetun listan, johon joku täällä kommentoi (ja suht asiallisesti vieläpä, voit kelata ketjua taaksepäin ja todeta tämän itse), kukaan ei vastaa mitään, ja muutaman sivun päästä sama tai toinen tyyppi lähettää jälleen saman viestin täysin ilman mitään kommentteja tai muutoksia.

Edes muutaman kerran huomattamastani kirjoitusvirheestä kohulehden nimessä ei ole otettu vaarin, mikä vain osoittaa, etteivät kristityn puolen edustajat edes lue toisten viestejä.

taku

#10055 Re: Re: Re: Tosiasiat puhuvat puolestaan.

2013-04-15 19:11:57

mutta kauanko olet ollut täällä palstlla.minä olen ollut melkein alusta saakka ja kuullut tuon jutun noin sata ja yks kertaa pitäsköhä ottaa joku muu värssy vaikka että nämä on erittäin ankalia kysymyksiä ja kirjoittaa se jokaisen viestisi perään katsotaan alkaako pänniä