Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#9881 Re: Homot ja lepakot: Älkää varastako Luojan sateenkaarta; keksikää itse nimi toimillenne

14.04.2013 22:02

#9878: - Homot ja lepakot: Älkää varastako Luojan sateenkaarta; keksikää itse nimi toimillenne

Jumala on luonut myös homoseksuaalit! Ehkäpä siksi että haluaa nähdä kuinka eräät levittävät rakkauden sanomaa.....tai ehkä eivät! Heitä se ensimmäinen kivi (jonka muuten jo heitit) jos niin puhdas olet!

Vastaukset

Vieras

#9885 Ymmärrys hoi -

2013-04-14 22:09:09

#9881: - Re: Homot ja lepakot: Älkää varastako Luojan sateenkaarta; keksikää itse nimi toimillenne 

Jumala EI LUONUT HOMOJA. Hän loi ihmiset.

Hän ei luonut varkaitakaan eikä mitään muitakaan paheita, vaan ne keksi ihminen ja paholainen kaikkine riivaajineen.

Viimeksimainittu on aina ollut varas, valehtelija ja kiero käärme. Tekeytyy tarpeen tullen "valkeuden enkeliksi", vaikka on musta sisältä, sydän kiveä ja täynnä petosta, häijyyttä ym.ym. ...

Vieras

#9892 Mikä nimi "sateenkaariperheille", jollei sateenkaarta olisi ?

2013-04-14 22:40:23

#9881: - Re: Homot ja lepakot: Älkää varastako Luojan sateenkaarta; keksikää itse nimi toimillenne 

Vain Jeesus on puhdas, mutta Hän ei käskenyt pysymään synnissä, vaan jättämään se.

Vieras

#9949 Re: Re: Homot ja lepakot: Älkää varastako Luojan sateenkaarta; keksikää itse nimi toimillenne

2013-04-15 12:04:52

Heitinkö ?

Heittikö Jeesus ensimmäisen kiven, kun nainen juoksi hänen luokseen kivittäjämiehiä pakoon.

Hän sanoi miesjoukolle: "Joka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven", jolloin jokainen laski kiven maahan ja poistui nolona paikalta.

Sen jälkeen Jeesus sanoi naiselle: "En minäkään sinua tuomitse. Mene, äläkä enää syntiä tee".

Hän sanoi tosiasiat naiselle. Oliko se sinun mielestäsi kiven heittämistä?

Näistä vastustajien mielipiteistä huutaa syytökset ja synnin puolustamiset väärine tuomitsemisineen, jopa Raamatun Sanaa käyttäen syntinsä puolustamiseen, ettei voi kuin ihmetellä.