Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#8650 Re: Re: Re: Re:

10.04.2013 13:12

#8648: - Re: Re: Re:

kyllä sinut tunnetaan. Valetta kaikki.

Vastaukset


Vieras

#8654 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-10 13:22:29

#8650: - Re: Re: Re: Re:

Eikun foliopipo vaan syvemmälle korviin ja reptiliaaneja odottamaan.


Vieras

#8656 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-10 13:39:21

#8650: - Re: Re: Re: Re:  

 

No hyvä, jos tunnet minut :) Jos puhut totta, niin saat kaikin mokomin kertoa nimeni kaikille muillekin. Tai tule vaikka käymään kahvilla? Olen lasten kanssa koko illan kotona, mutta laitan heidät tänään jo seitsemällä jälkeen petiin kun kuopus ei ollut saanut nukuttua päiväunia pk:ssa. Oikeastaan tulin koneelle uudelleen siksi, että tulin tuossa imuroidessani ajatelleeksi, että jos olet näin valmis vetämään johtopäätöksiä homoseksuaaleista yhden kirjoituksen perusteella: "Jos homot omaavat tuollaisen tavan käyttäytyä enemmistöä kohtaan niin pahasti inkkarit on päästä lähteneet. Ei tommoisia homoja kukaan halua adoption kautta isäksi.", niin nyt kun kävi ilmi, että olenkin heteronainen, niin varmastikin haluat yleistää tämän koskemaan kaikkia meitä heteronaisia? Eli heteronaiset eivät osaa käyttäytyä, inkkarit ei ole kanootissa ja kukaan ei halua meitä äideiksi? Onneksi olen kyvystäni äitinä varma siitäkin huolimatta, että ärsyynnyn ahdasmielisyydestä. Muutenhan minulle olisi voinut tulla vaikka paha mieli. Kuinka hyvin siis itse käyttäydyt?