Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Sobu

#8357 Re: Re: Ajatuksia rakkaudesta ja kahden aikuisen ihmisen keskinäisestä liitosta

09.04.2013 18:23

#8340: - Re: Ajatuksia rakkaudesta ja kahden aikuisen ihmisen keskinäisestä liitosta

En kyllä ihan ymmärtänyt? En voi sanoa ihailevani homoutta, olenhan itse hetero. Ihailen rakkautta. Olen itse onnellisimmillani vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, mutta jos joku taas löytää onnen samasta sukupuolesta, niin löytäköön. Se ei ole omasta onnestani piirun vertaa pois. Onko sinulta? Miksi?

Vastaukset

Vieras

#8367 Re: Re: Re: Ajatuksia rakkaudesta ja kahden aikuisen ihmisen keskinäisestä liitosta

2013-04-09 18:33:15

#8357: Sobu - Re: Re: Ajatuksia rakkaudesta ja kahden aikuisen ihmisen keskinäisestä liitosta 

Millä tavalla rakkautta pitää ilmaista? Seksuaalisella häpäisylläkö"

Vieras

#8379 Re: Re: Re: Ajatuksia rakkaudesta ja kahden aikuisen ihmisen keskinäisestä liitosta

2013-04-09 18:48:29

#8357: Sobu - Re: Re: Ajatuksia rakkaudesta ja kahden aikuisen ihmisen keskinäisestä liitosta

"mutta jos joku taas löytää onnen samasta sukupuolesta, niin löytäköön. Se ei ole omasta onnestani piirun vertaa pois. Onko sinulta? Miksi?"

Ai sä taidat ollakin ihan uusi tällä palstalla, kun jankkaat tuota samaa..

TÄÄLLÄ KANNATETAAN NAISEN JA MIEHEN KESKEN SOLMITTAVAA AVIOLIITTOA.

HOMOT EIVÄT TÄYTÄ SIIHEN KELPUUTTAVIA KRITEEREITÄ!

RAKASTAKOON keskenään jonkun muun nimikkeen alaisuudessa niin paljon, kun haluavat!