Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Uskossa suvaiten

#8259 ajatelkaanhan te mukamas raamatun mukaan elävät

09.04.2013 15:33

että maailma olisi aikamoisen väkivaltainen ja erilainen paikka jos tuota pyhää kirjaa ihan kirjaimellisesti edelleen tulkittaisiin. Se on kuitenkin kirjoitettu aikaan jolloin maailma oli jotain ihan muuta kuin nykyään, vai kuinka moni teistä herran nuhteessa elävistä tosiaan hyväksyy esimerkiksi raiskatun naisen kivittämisen hengiltä? Raamatusta löytyy paljon hyvää, mutta myös uskomattoman paljon pahaa. Raamattuahan ei ole kirjoittanut itse herra käsittääkseni... Itse uskon Jumalaan, Jumalan rakkauteen ja hyvyyteen ja siihen että jokainen ihminen on herralle tärkeä ja rakas sellaisena kuin on. Raamattu on osin aikalaiskertomus sen ajan näkemyksistä ja lainsäädännöstä, eikä suinkaan kannesta kanteen kirjaimellista Jumalan sanaa. Minä olen raamattuni lukenut, oletteko te jotka sen kirjaimellisen tulkinnan puolesta kiihkomielin vauhkoatte?

Vastaukset

vieras

#8272 Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

2013-04-09 15:51:11

#8259: Uskossa suvaiten - ajatelkaanhan te mukamas raamatun mukaan elävät

Tätä adressia ei kai olisi, jos kiihkomieliset homot eivät olisi aloittaneet nimienkeruuta avioliittolain muuttamiseksi, romuttamiseksi ja mitätöimiseksi toisenlaiseksi. Mielipiteemme saamme mekin sanoa, ei vain homot. Olemme tämän asian takana ja meilläkin on oikeus mielipiteseemme.