Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#5735 Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

02.04.2013 21:37

#5723: - Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

Loukkasinko sinua jotenkin ilmaisemalla loukkaantumiseni siitä, että seksuaalista suuntautumistani rinnastetaan eläimiin sekaantumiseen? Jos näin on, olen pahoillani puolestasi.

Myöskin ihmettelen, miten olen loukannut sinua kolme viikkoa? Jos viittaat tähän keskustelupalstaan, olen toista päivää tietoinen siitä vasta.

Vastaukset

taku

#5744 huomautus

2013-04-02 21:53:29

#5735: - Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

Minä ymmärrän loukkaantumisesi.On todella typerää verrata homoja eläimiin sekaantujiin.Häpeän uskonvelieni puolesta näitä kommentteja.Erityisesti minua kiukuttaa että jos nämä homofoobikot ois ollut hiljaa ei tilanne ois ikinä ajautunut tähän pisteeseen.Mutta voit lohduttautua ajattelemalla että joasen tuollaisen kommentin jälkeen teidän toiveenne on askeleen lähempänä toteutumista.Tälläisettyypit saavat kaikki arvokonservatiivit näyttämään pelleiltä

Vieras

#5748 Re: Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelma

2013-04-02 22:03:33

#5735: - Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa 

Mutta sinähän itse kirjoitit näin:

"Te olette mestareita loukkaantumaan. Tuo ei uppoa kehenkään. Itse olen ollut sydänjuuriani myöten loukkaantunut kolmisen viikkoa, johtuen sinun röyhkeydestäsi.

Että kiitos vaan."

- -

Vastasin, etten ole niin kauan täällä vielä ollutkaan.

Joku tai jokin sotkee... mikä se liekään. Viisainta mennä nukkumaan.