Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#5723 Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

02.04.2013 20:52

#5720: - Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

Te olette mestareita loukkaantumaan. Tuo ei uppoa kehenkään. Itse olen ollut sydänjuuriani myöten loukkaantunut kolmisen viikkoa, johtuen sinun röyhkeydestäsi.

Että kiitos vaan.

Vastaukset

Vieras

#5727 Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

2013-04-02 21:11:12

#5723: - Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa 

Enhän minä ole täällä niin kauan ollutkaan enkä ole mistään loukkaantunut. Vain siitä että soditaan tosiasioita vastaan. Ja se on tosi räikeetä.

Vieras

#5735 Re: Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

2013-04-02 21:37:23

#5723: - Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

Loukkasinko sinua jotenkin ilmaisemalla loukkaantumiseni siitä, että seksuaalista suuntautumistani rinnastetaan eläimiin sekaantumiseen? Jos näin on, olen pahoillani puolestasi.

Myöskin ihmettelen, miten olen loukannut sinua kolme viikkoa? Jos viittaat tähän keskustelupalstaan, olen toista päivää tietoinen siitä vasta.