Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#5720 Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

02.04.2013 20:37

#5669: tasa-arvoisina synnytään eikä sitä tarvitse hakea - Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

Niin minäkin rakastan koiraani, enkä koe mitään seksuaalista vetovoimaa siihen. Mielestäni tuollainen vertaaminen on todella ala-arvoista ja loukkaavaa. 
Onnittelut sinulle, että olet ollut syntymästäsi asti tasa-arvoinen, tai itseasiassa jopa enempi arvoinen. Itselleni ei tällaisen yhteiskunnan kautta sitä etuoikeutta ole suotu.

Vastaukset

Vieras

#5723 Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

2013-04-02 20:52:39

#5720: - Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

Te olette mestareita loukkaantumaan. Tuo ei uppoa kehenkään. Itse olen ollut sydänjuuriani myöten loukkaantunut kolmisen viikkoa, johtuen sinun röyhkeydestäsi.

Että kiitos vaan.

Vieras

#5725 Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

2013-04-02 21:06:28

#5720: - Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa 

Sinähän OLET tasa-arvoinen, ihmiseksi luotu kuten kaikki muutkin.

Muu on toisarvoista, vaikka sitä te haette. Miksi ?