Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#5620 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ihmetyttää myös

02.04.2013 16:31

#5616: - Re: Re: Re: Re: Re: Ihmetyttää myös

Jos et tee asian eteen tai vastaan mitään, et alista ketään. Mutta jos jaat mielipidettäsi, että homot on pahasta, alistat. Jos sanot olevan oikeutettua, että toisille saa kelvata kakkoskansalaisen oikeudet, alistat. 

Itse en ole uskovaisia vastaan, en halua heidän uskomuksiin tai kirkkohäihin kajottavan, mutta haluan voida elää vapaasti ja tasa-arvoisesti maassani. Olla vapaasti mitä olen ja olla vapaasti uskomatta jumalaan ilman, että tuota uskontoa aletaan lakiin asettamaan. En halua vaikuttaa teidän uskontoonne, enkä myöskään halua, että uskontonne vaikuttaa minuun.

Vastaukset


Vieras

#5625 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ihmetyttää myös

2013-04-02 16:40:26

#5620: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ihmetyttää myös

Sen verran vielä, että älä yleistä "teidän" kun on jotenkin rumaa sanoa noin, kun on niissä vastaajissa niitä ei kristittyjä ja ateistejakin. En sanoisi kakkoskansalaisiksi (on muuten pirun hieno ja vaikuttava sanavalinta) homoja/lesboja. Se on vain liian provosoivaa ihmisiä kohtaan. Enkä minä ole homoja/lesboja vastaan. Ilmaisin asian aika neutraalisti mielestäni. Ainoa kyseenalaisuus onkin se Avioliittolaki ja perinteisesti en kannata siihen kajoamista. Tässä siis oma kantani lyhykäisyydessään.