Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#4691 Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 00:39

#4688: tero p. - Re: Re: Re:

aha vielä umpi ateisti. Näille sankareille on silkkaa ajanhaaskausta. Jumala sinua armahtakoon ja varjelkoon valitsemallasi tiellä. Muistat kai miten kävi Neuvostoliiton suurimmalle ateistille kun yritti Raamatut hävittää. Stalin kuoli, mutta Raamattu levisi ympäri Neuvostoliittoa ja nykyistä Venäjää. Pienet on kaikkien ateistien eväät olleet Raamatun rinnalla. Voi ihmistä mikä sinä olet Luojaasi neuvomaan.

Vastaukset

tero p.

#4697 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-03-30 01:41:23

#4691: - Re: Re: Re: Re:

Kuka sinä olet neuvomaan minua? Jos Jumalalla on minulle asiaa niin ottakoon itse yhteyttä, sinun tai Raamatun välityksellä hänen ei sitä tarvitse tehdä.

Pienet ovat ateistien eväät? Eiköhän tuo ole hieman ennenaikainen arvio. Vastahan ihan vähän aikaa sitten olemme päässeet jossain määrin eroon kristittyjen taholta tulleesta väkivaltaisesta pakotuksesta Raamatun ääreen. Ja jos ei Raamattua ja kristinuskoa miekalla enää voi pakottaa, tulee sen seistä omillaan, sen oman painoarvon varassa. Mitenkäs siinä on käynyt kun ihmiset ovat itse saaneet valita mitä uskovat ja mitä oppeja toteuttavat? Esimerkiksi Suomessa vuodesta 1976 vuoteen 2011 välisenä aikana kristiuskon Jumalaan uskovien prosenttiluku on pudonnut 51:sta 27:ään. Mistä tämä mielestäsi kertoo? Raamatun riemuvoitosta maassa jossa lukutaitoprosentti on 100% ja jossa kristillisyys ei todellakaan ole ollut mikään sorrettu uskonto, päinvastoin, se on saanut hyvinkin paljon näkyvyyttä ja ihmiset ovat voineet siihen tutustua vapaasti.?