Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Matilda

#4596 Matilda

29.03.2013 21:36

Minusta on järkyttävää lukea tekstiä täällä, jossa tuomitaan. Kristyksi itseään kutsuvat lankeavat alatyyliseen kielenkäyttöön ja tuomion moukari lyö.
Minä ajattelen, että Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä homoja ja heteroja. Hän haluaa rakastaa kaikki luomansa omakseen. On ero homoseksuaalisella taipumuksella ja homouden harjoittamisella. Kyllä heterotkin käyttävät seksuaalisuuden lahjaa elämä tuhoavasti ja tekevät syntiä tällä alueella, ei siinä ole eroa.
Tunne homoseksuaaleja jotka ovat löytäneet toisenlaisen identiteettin. Olen oppinut paljon ex-homoilta ihmisen tunne-elämästä ja haavoista, joita matkan varrella on tullut.
Jumala on ihmeitä tekevä Jumala. Kaikilla on toivoa. Jos Hän ei taipumusta muuttaisikaan, Hän voi antaa mielekkään elämän ja tehtävän.

Vastaukset

Vieras

#4602 Re: Matilda

2013-03-29 21:47:29

#4596: Matilda - Matilda

ihmistä tulee rakastaa,mutta ei hyväksyä tekoja jotka ihminen tekee. Esim homoilua ei tule hyväksyä, koska Se on luonnotonta ja ei ole tervettä toimintaa. Samoin jos hetero pettää toista sekään ei ole oikein. Tekoja ei tule hyväksyä, ihminen on aina rakastettu.

Sanan mukaan homous ja lesbous ovat Jumalan silmissä kauhistus, koska hän ei ole tarkoittanut mies mies eikä nainen nainen liittoja. Se on vastoin tervettä kasvua.

Vieras

#4604 Re: Matilda

2013-03-29 21:47:47

#4596: Matilda - Matilda

"Minusta on järkyttävää lukea tekstiä täällä, jossa tuomitaan. Kristyksi itseään kutsuvat lankeavat alatyyliseen kielenkäyttöön ja tuomion moukari lyö."

Raamatulla hutkiminen on täysin tavallista fundamentaliskristittyjen käytöstä. Aina ollut.

"Minä ajattelen, että Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä homoja ja heteroja. Hän haluaa rakastaa kaikki luomansa omakseen. On ero homoseksuaalisella taipumuksella ja homouden harjoittamisella. Kyllä heterotkin käyttävät seksuaalisuuden lahjaa elämä tuhoavasti ja tekevät syntiä tällä alueella, ei siinä ole eroa."

Minäkin hyväksyn kristityt ihmisinä. En vain voin sietää heidän hihhulointiaan.

"Tunne homoseksuaaleja jotka ovat löytäneet toisenlaisen identiteettin. Olen oppinut paljon ex-homoilta ihmisen tunne-elämästä ja haavoista, joita matkan varrella on tullut.
Jumala on ihmeitä tekevä Jumala. Kaikilla on toivoa. Jos Hän ei taipumusta muuttaisikaan, Hän voi antaa mielekkään elämän ja tehtävän."

Tämä on mm. Päivi Räsäsen käyttämä kikka, josta hän sai maksaa kovan hinnan. Tunnet kaiketi myös ex-ex-homoja? Tosiasiassa nämä sinun "ex-homosi" ovat biseksuaaleja, jotka ovat hurahtaneet uskoon ja päättäneet ryhtyä suhteeseen vastakkaisen sukupuolen kanssa.