Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

tero p.

#4337 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SeRe: Re: Re: Re: Re: Re: tero p.

29.03.2013 14:18

#4325: fundis - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SeRe: Re: Re: Re: Re: Re: tero p.

En ole vielä saanut yhtään todistetta Jumalan olemassaolosta yhdenkään kristityn tekojen kautta.

Vastaukset

fundis

#4338 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SeRe: Re: Re: Re: Re: Re: tero p.

2013-03-29 14:27:05

#4337: tero p. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SeRe: Re: Re: Re: Re: Re: tero p.

Erottaisin kristityn ja uskovaisen toisistaan. Kristitty voi olla ns. tapakristitty; tykkää käydä joulukirkossa ja tunnelmoida ja kannattaa kristillisiä arvoja. Uskovainen on sellainen kristitty, joka joka päivä lukee Raamattua, uskoo sen olevan elämänsä leipä ja pyrkii elämään yhteydessä uskonsa alkajaan, Jeesukseen.

veritas

#4343 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SeRe: Re: Re: Re: Re: Re: tero p.

2013-03-29 14:42:21

#4337: tero p. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SeRe: Re: Re: Re: Re: Re: tero p. 

Jumala sanoo Psalmissa 51, jae 15 : "Avuksesi huuda Minua hädän päivänä, niin Minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman Minua."  Tässä Jumala lupaa auttaa sinua hädässäsi, mutta sillä ehdolla että sinä kunnioitat Häntä.

Tero, sinä voit itse testata tämän lupauksen paikkansapitävyyttä. Jeesus ei anna tyhjiä lupauksia, Hän tarkoittaa sitä mitä sanoo : anokaa niin teille annetaan,kolkuttavalle avataan.