Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

veritas

#4242 Re: Re: Re: tero p.

29.03.2013 08:49

#4230: tero p. - Re: Re: tero p. 

Puhun 27 v. kokemuksella: Jeesus on todellinen Persoona eikä mikään "mielikuvitusolento" kuten jotkut ateistit yrittävät väittää. Olen kokenut itse omakohtaisesti kuinka Hän puhuu useallakin tavalla minulle. Hän on myös puhunut minun kauttani muille. Tiedän tämän olevan totta, eikä sitä totuutta muuta miksikään vaikka kuinka sinä tai joku muu pilkkaisi kristinuskoa.

Voltaire, joka eli 1700-luvulla, pilkkasi pappeja ja Raamattua.Hän mm. väitti että 100 v. hänen kuolemansa jälkeen maailmassa ei olisi enää yhtään Raamattua koska sivistys/tiede yms. tekisi sen turhaksi. Totuus on täysin toinen: tänä päivänä Raamattuja tai sen osia on maailmassa miljardeja kappaleita. Raamattu on aivan omassa luokassaan jos katsotaan painoslukuja, mikään muu kirja ei yllä edes lähellekään Raamattua. 

Vastaukset

tero p.

#4266 Re: Re: Re: Re: tero p.

2013-03-29 12:03:31

#4242: veritas - Re: Re: Re: tero p.

Paitsi että tästä todellisesta personaasta ei ole vieläkään onnistuttu esittämään päteviä todisteita. Miksihän ei?

 

Oletko harkinnut sen seikan koettelemista että puhuukohan Hän sinulle ihan oikeasti? Esimerkiksi psykoosilääkityksellä tehty koe voisi olla aika avartava. Miksi et kokeilisi? Jos Hän todella puhuu sinulle, ei kai häntä mitkään psyykelääkkeet pidättele? Jos taas kuulet omiasi ja olet hullu niin kai elämä olisi mukavampaa ja helpompaa jos turhat omien aivojesi tuottamat äänet eivät sinun elämääsi häiritse?

 

Totta on että raamattua on painettu paljon. Se tosin ei vielä todista mitään raamatun hienoudesta. Vai oletko sitä mieltä että suuret painoluvut kielivät jotain kirjan tärkeydestä ja hyvyydestä? Entäs Maon tuotanto? Sitäkin on painettu paljon.