Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

fundis

#4123 Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

28.03.2013 22:57

#4119: taneli - Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

Raamatussa ei synnillä ja synnillä ole mitään laatueroja. Poikkeuksen muodostaa vain Pyhän Hengen pilkka, jota voi tehdä vain sellainen, joka on kerran ollut tosi uskovainen ja sitten luopunut uskostaan ja sen jälkeen alkaa pilkata Pyhää Henkeä.

Vastaukset

Heikki

#4128 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

2013-03-28 23:13:12

#4123: fundis - Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti 

 

>>Raamatussa ei synnillä ja synnillä ole mitään laatueroja.<< ____________________________________________________________________________________________ Väärin! Jeesus itse opetti, että on vain yksi synti jota ei voi saada anteeksi. Tuo synti on Pyhän Hengen pilkka. Pyhän Hengen pilkaamista on se että tekee tahallista syntiä, niin ettei edes halua tehdä parannusta synneistään, koska on sydämestään niin paatunut ( Juudaan kirje 1 luku 18 jae) ............... Eli jos joku joka on homo, väittää olevansa kristitty, ei ole koskaan Jeesusta lähtenyt seuraamaan tai sitten hän tekee tahallista syntiä , jos näin on tapahtunut: Hebr 10:26-31 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat. Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman: kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä! Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa." Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.