Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

urpot ohoi !

#3712 Re:

27.03.2013 19:44

#3515: -

Jumalauta mua sylettää tällanen pimeämielisyys!

Juuri sinun jumalasi "puolesta puhujat" ovat niitä vanhoja ällöttäviä miehiä jotka raiskaavat pikkupoikia- sinä käyt heitä joka sunnuntai tapaamassa ja yhdessä horisette jonkun iänkaikkisen tylsän kirjan tekopyhimmät lorut!

 

Mikset siteerannut raamatusta niitä kohtia, missä naisen paikka on mykkänä kotona tai sitä että naiset eivät saa opiskella tai minun omaa lempparia- mikset siteerannut että kirjasi mukaan raiskatuksi tullut nainen täytyy kivittää kuoliaaksi?

 

Ihan saaatanallisen tekopyhää ja typerää, himouskovaiset vois muuttaa kaikki jonnekin Heinävedelle tai Kuhmoon ja horista siellä sekavia ihan keskenään!

 

Mutta jos nyt itse rationaalisena ja älykkäänä, jokseenkin vihaisena tosin, pysyn asiassa toihin kuin ihme hihhulit mielikuvituskavereineen, niin JURIDISTISILLA OIKEUKSILLA TAI LAILLA ei ole mitään tekemistä USKONTOJEN TAI KIRKKOJEN kanssa- äly hoi, menkää kouluun sivistymään! Ai niin helvetti ettehän te kaikki hihhulit edes saa, raamatun mukaan nainen ei saa kouluttautua. My bad.

Vastaukset


Vieras

#3714 Re: Re:

2013-03-27 19:46:29

SUOMI NOUSUUN

#3716 Re: Re:

2013-03-27 19:51:26

#3712: urpot ohoi ! - Re:

KRISTITYT NYT ON TOIMINNAN AIKA.

KÄYKÄÄ ALLEKIRJOITTAMASSA TÄMÄ ADRESSI JA KERTOKAA KAIKKIALLA MISSÄ LIIKUTTE TÄSTÄ.

SEURAKUNNISSA JA KIRKOISSA LAITTAKAA ILMOITUSTAULUILLE INFOA TÄSTÄ ADRESSISTA.

MUISTAKAA VARMISTAA ALLEKIRJOITUS SÄHKÖPOSTIOSOITTEELLA.

Avioliitto on naisen ja miehen liitto.