Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Palander

#3535 Re: Re: Re:

27.03.2013 12:58

#3533: - Re: Re:  

Tuomitseminen ja varottaminen on eri asia Ja kirjoittaa ramatusta suoraan teksti ei ole tuomitsemista vaan opettamista Itse olen kokenut raamatun asanan rakkaudeksi Taivaaliselta Isältä tai Jeesukselta Kiitos Jumalalle

 

Hassua, että jotkut uskoon hurahtaneet ovat ottaneet tehtäväkseen muiden opettamisen paimentolaiskansan satukirjan tarinoilla.

Vastaukset

Stara

#3547 Re: Re: Re: Re:

2013-03-27 13:46:32

#3535: Palander - Re: Re: Re: Jeesus antoi Ylösnousemuksen (siis pääsiäisen) aikaan opetuslapsilleen lähetyskäskyn: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikista kansoista minun opetuslapsiani. Kastakaa heidät Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailmanajan loppuun saakka." Tätä käskyä myös me kristityt tahdomme noudattaa.

 

homot elävät mielikuvitusmaailmoissaan

#3601 Re: Re: Re: Re:

2013-03-27 16:01:55

#3535: Palander - Re: Re: Re:  

On se kumma, kun homot ym. ateistit pitävät Raamattua satukirjana.

Siis he julistavatkin olevansa pelkkiä taruolentoja ja kehittyneet itsestään evoluution kautta. Mikä vitsi, kun kaikki muut ovat syntyneet Jumalan luomina kuten Raamattu opettaa. Vai voitteko millään todistaa saduksi ? Toivoisin teidän heräävän ja avaavan silmänne todellisuudelle, jota ei kukaan voi muuttaa vaikka asia mielestänne olisi perin juurin vanhentunut eikä enää kuuluisi nykypäivään. - Huhhuh:)