Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#2916 Re: Re: Re:

26.03.2013 12:29

#2910: - Re: Re:

Ja kuten itsekin voit noista linkeistä lukea, siellä painotetaan mm. sitä, kuinka isän on hyväksyttävä tyttärensä, osoitettava rakkautensa jne.

Mietitäänpä sitten, että tässä on kyseessä jonkun teistä tytär. Hän tietää lapsesta asti olevansa lesbo ja yrittää toteuttaa itseään, mutta te tuomitsette hänet sairaaksi ja syntiseksi. Kehotatte eheytyshoitoon. Tyttären itsetunto laskee pohjamutiin ja vuosikaudet hän yrittää olla jotain muuta kuin on, miellyttääkseen isäänsä, joka ei rakasta häntä sellaisena, kuin hän on. Lopulta tyttö surmaa itsensä.

VAI sitten, että tytär kasvaa kahden rakastavan äidin kanssa. Tytär on hetero tai lesbo tai vaikka transvestiitti, niin vanhemmat hyväksyvät hänet juuri sellaisena kuin hän on ja kannustavat häntä olemaan aina rehellinen itselleen. Tytär saa toteuttaa itseään terveellisesti, vahingoittamatta itseään tai muita. Hänestä kasvaa terve ja itsevarma yhteiskunnan jäsen.

Totta kai nämä ovat kärjistetyt esimerkit, mutta osoittavat vain ja ainoastaan sen, ettei tuollaisilla artikkeleilla ole vahvaa pohjaa. Minä vihaan omaa äitiäni ja olisin onnellinen, jos olisin saanut kasvaa turvallisessa ja vakaassa ympäristössä, vaikka se sitten olisi tarkoittanut kahta isää. Kuta kuinkin mikä tahansa olisi ollut parempi kasvuympäristö. Haluanko mieluummin epävakaan ja turmiollisen äidin, joka ei koskaan ole rakastanut minua, vai sitten kaksi isää, joista molemmat olisivat odottaneet minua vuosikaudet ja olleet pohjattoman iloisia ja rakastavia minut saatuaan....? Hitsi, miten vaikea päätös.

Vastaukset

Vieras

#2921 Re: Re: Re: Re:

2013-03-26 12:33:57

#2916: - Re: Re: Re:

Jos meidän lapsemme olisi homo/lesbo hän olisi ihan yhtä tärkeä ja rakas minulle kuin hetero lapsi. Eihän sitä tiedä vaikka joku lapsistamme olisi. Ei sillä ole minulle mitään väliä, silti olen sitä mieltä ettei heidän tule lapsia hankkia vaikka kuinka oma lapseni olisi hetero tai homo.

Vieras

#2928 Re: Re: Re: Re:

2013-03-26 12:37:39

#2916: - Re: Re: Re:

Tuokin taas mitä naurettavin esimerkki :D

Minä haluan jokaiselle lapselle perheen jossa on rakastava ja huolehtiva isä sekä äiti. Lisäksi kuten jo linkkasin tilastot näyttävät että homojen ja lesbojen keskuudessa on enemmän väkivaltaa.