Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

"Hihhuli"

#1816 Re: Re: Re: Re: Re:

24.03.2013 00:37

#1722: - Re: Re: Re: Re:

Palaan vielä sen verran tähän asiaan, että itse en kuulu kirkkoon, koska minkään seurakunnan mukana ei taivaaseen mennä.  Henkilökohtainen suhde Jumalaan ratkaisee. TV7 on minun kirkkoni ollut jo monta vuotta.  Evankelisluterilainen kirkko on mielestäni muotomenojen kirkko, joka ei anna minulle mitään. Samat asiat voin itse lukea kotona Raamatusta kuin mitä siellä pöntöstä ja papereista luetaan.  Ehtoollisella voin joskus käydä.  TV7:llä on hyvin paljon mielenkiintoista katsottavaa esim. ohjelma-arkistossa: mm. yliluonnollista sarja, Jumala puhuu tai vaikkapa evakelista Joyce Meyerin luennot. Kun tulin uskoon, minulta meni muutamia kuukausia, ennenkuin sain Pyhän Hengen Sinetin ja sen jälkeen elämä on ollut ihan ihmeellistä.  Siunauksia jokapäiväisessä elämässä!  Pyhä Henki on koko ajan läsnä.  Se täytyy itse saada kokea.  Kun alat lukea Raamattua, Sana alkaa elää ja Jumala alkaa vaikuttaa Sanansa kautta. Itse tutkin Sanaa pienissä erissä koko ajan, rukoilen paljon, kuuntelen ylistysmusiikkia ja viivyn vain hiljaa siinä Pyhän Hengen läsnäolossa.  Jokaisella on oma tiensä ja Herra antaa Pyhän Hengen siten, että siinä on ihmisen persoonallisuus mukana - eri ihmisille vähän eri tavalla. Jos ihan oikeasti alat etsiä Jumalaa, hän kyllä vastaa sinulle. Kaikessa on kysymys USKOSTA: Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi.

Siunausta!

Vastaukset

''toinen hihhuli''

#1826 TV 7

2013-03-24 07:57:14

#1816: "Hihhuli"

Muistathan, että Jumala lähettää voimakkaan eksytyksen viimeisinä päivinä. Siivilöi se kaikenkarvainen opetus, jota tv7 lähettää, Jumalan Sanalla, tv7:ssa on myös paljon väärää opetusta. Kannattaa lukea paljon Raamattua, että tietää missä kohtaa 'valheen isä' iskee. Raamattu monissa kohdin kehoittaa meitä karttamaan ihmisiä, jotka opettavat väärin, siksi itsekään en kuulu enää ev. lut kirkkoon. -Ehtoollisen voi nauttia myös kotona, kunhan erottaa sen normaalista syömisestä, niinkuin Sanassa sanotaan.

Siunausta!