Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

lääkäri

#661 Re: : Höpö

21.03.2013 07:36

#654: toinen hetero - Re: Re: Höpö

Jos kaikki uskovat ovat mielisairaita, maailma on ollut koko ajan miljoonien mielisairaiden varassa. Heitä on joka maassa, työpaikalla, ikäryhmässä, koulussa, hallituksissa, heitä on terveissä ja sairaissa ja jopa sinun suvussasi - eli kannat heidän geenejään!

Skitsofrenia on koko ajan harvinaistuva sairaus. 30 vuoden lääkärin uralla olen sen nähnyt ollessani useissa mielisairaaloissa töissäkin. Et taida itse tuntea heitä, kun sinulla on noin negatiivinen kuva skitsofreenikoista. Eivät he ole kamalia.

Vastaukset

toinen hetero

#704 Re: Re: : Höpö

2013-03-21 10:01:09

haluavat elää omaa elämäänsä.

#654: toinen hetero - Re: Re: Höpö Jos kaikki uskovat ovat mielisairaita, maailma on ollut koko ajan miljoonien mielisairaiden varassa. Heitä on joka maassa, työpaikalla, ikäryhmässä, koulussa, hallituksissa, heitä on terveissä ja sairaissa ja jopa sinun suvussasi - eli kannat heidän geenejään! Skitsofrenia on koko ajan harvinaistuva sairaus. 30 vuoden lääkärin uralla olen sen nähnyt ollessani useissa mielisairaaloissa töissäkin. Et taida itse tuntea heitä, kun sinulla on noin negatiivinen kuva skitsofreenikoista. Eivät he ole kamalia.

Pahoittelen pitkää lainausta, mutta eipähän tarvitse vääristellä...En ole väittänyt, että kaikki uskovaiset ovat sairita, vaan, vaan etä  joku voisi yhtä hyvin väittää niinkin. Eli kärjistäen väitteeseen "homous on sairaus"  Mielenterveyden ongelmat ovat varmaan vähentyneet kyllä, nykyään on saatavissa hyviä lääkkeitä...  Itseasiassa minulla ei ole mitään skitsofreenikkoja vastaan, mutta ei myöskäänhomoseksuaaleja vastaan (kunhan eivät yritä käännyttää minua). Mutta käännytystyöhän kuuluukin uskonnon piiriin... Kyllä tunnen skitsofreenikkoja, tunnen arhaisia skitsofreenikkoja, tunnen ihmisiä joilla on skitsofrenian lisäksi autismin kirjoon kuuluva perussairaus. tunnen kehitysvammaisia skitsofreenikkoja, olen työskennellyt heidän kanssaan ja edelleenkään minulla ei ole mitään heitä vastaan. Lääkärinä varmaankin osaat kertoa faktoja siitä lasketaanko homous sairaudeksi! EI LASKETA Sitä vastaan minulla on paljonkin että asioita perustellaan uskonnolla. Uskonnon nimiin ja etenkin kristinuskon nimiin on tapettu miljoonia ihmisiä, poltettu roviolla kun Jumala on käskenyt. Ja ei minulla ei ole sitäkään vastaan mitään että joku uskoo jumalaan, en tuomitse ketään sen vuoksi. Siitä mielenkiintoinen tilanne, että homot eivät ole yrittäneet kieltää uskontoa, eivätkä käännyttää kaikkia muita homoiksi, he